Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaanhoitaja-opiskelija tai jo sairaanhoitajaksi valmistunut! Teitkö harjoittelun aikana vielä lisäksi keikkaa palkallisena?

Sh-opiskelija
12.02.2022 |

Olen siis lähihoitaja koulutukseltani ja mulla on vakituinen työpaikka. Opiskelen sairaanhoitajaksi monimuotona töiden ohessa. Ensimmäisen harjoittelun koitan ahotoida ja toivottavasti ahotointi menee läpi. Mahdollisesti ahotoin myös mielenterveys- ja päihdetyönkin harjoittelun koska siitäkin on työkokemusta.

Eli ensimmäinen harjoittelu mulla mahdollisesti olisi sisätaudit. Mietin, että jaksaisikohan tuon harjoittelun lisäksi tehdä omalla työpaikalla keikkavuoroja. Kun opintovapaata otan töistä harjoittelujen ajaksi, mutta rahan takia voisi tehdä keikkaa. Sairaanhoitajan sijaisuutta en voisi tuossa vaiheessa vielä tehdä koska opintopisteet ei riitä vielä.

Onko joku tehnyt näin? Riippuu varmaan siitäkin minkälaisessa paikassa on työharjoittelussa ja onko vuorotyötä. Oma vakityö on kolmivuoroa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Sillä se selviää. Todennäköisesti et jaksa. Riippuu myös elämäntilanteesta.

Vierailija
2/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintovapaallahan saa tienata vain 300 e/kk, että ei taida lähihoitajan vuorotyössä montaa vuoroa siihen mahtua.

Keskittyisin harkkaan ja tekisin töitä vain teorioiden ohella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni on tehnyt keikan silloin toisen tällöin. Mikset voisi. Jos väsyttä liikaa et vain tee.

Vierailija
4/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opintovapaallahan saa tienata vain 300 e/kk, että ei taida lähihoitajan vuorotyössä montaa vuoroa siihen mahtua.

Keskittyisin harkkaan ja tekisin töitä vain teorioiden ohella.

Ei ole mitään tuollaista rajaa aikuiskoulutustuessa. Tulot vain laskee sitten tukea ja tarpeeksi palkkatuloja niin ei tule tukea lainkaan.

Vierailija
5/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni on tehnyt keikan silloin toisen tällöin. Mikset voisi. Jos väsyttä liikaa et vain tee.

Joo totta kai oman jaksamisen mukaan. Kyselen vain muiden kokemuksia.

Vierailija
6/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin työttömäksi. En ota rokotteita. Onneksi on säästöjä.

Ja tätähän mä en kysynyt. Miksi on niin vaikea lukea mitä kysytään?

Vierailija
7/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
8/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein. Olin eronnut, kaksi lasta. Harjoittelupaikkoihin ilmoitin, että en harjoittele sunnuntaisin, koska silloin teen palkallista työtä. Muuten ei rahat riitä. Ymmärsivät täysin. Useasti tein 13 päivän putkia, sitten yksi vapaa.

Vierailija
9/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein. Olin eronnut, kaksi lasta. Harjoittelupaikkoihin ilmoitin, että en harjoittele sunnuntaisin, koska silloin teen palkallista työtä. Muuten ei rahat riitä. Ymmärsivät täysin. Useasti tein 13 päivän putkia, sitten yksi vapaa.

No tuota mä mietin, että jos on vapaata harjoittelusta sunnuntaina niin mahdollisuuksien tekisin omalla työpaikalla pitkän päivän tai edes aamun tai illan. Kuinka nyt sattuu olemaan vuoroja tarjolla. Toki voin arkenakin tehdä vuoroja.