Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takertuva mies

Vierailija
25.06.2015 |

Help! Muilla vastaavia kokemuksia täällä? Tapasin muutama kuukausi sitten oikein mukavan ja kivan miehen ja mietinkin että tässä se loppuelämän mies nyt on.
Nyt muutaman kuukauden tapailun jälkeen kun ollaan kunnolla tutustuttu ja lähennytty mies hokee kokoajan rakastavansa minua,että enhän jätä häntä ikinä ja olen hänelle kaikki kaikessa. Että ei elä ilman mua. Tekee ihan kaiken mun puolesta ja mua miellyttääkseen. Siis todella monta kertaa päivässä. On kyllä myös luonteeltaan sellainen kiltti ja kunnollinen. Joka päivä melkein pitäisi olla myös yhdessä vaikka nimenomaan olen painottanut että haluan myös omaa aikaa ja käydä harrastuksissa ym. Eikä edes vielä seurustella vaan tapaillaan.
Haluisin vaan kuulla muitten kokemuksia samanlaisista suhteista, voiko tällänen olla ihan normaalia kun on rakastunut ja innostunut vai meneekö jo vähän yli. Itsekin olen tietysti ihastunut niin ei välttämättä niin selkeästi nää asioita mitä ehkä muut huomaa. Mutta välillä kyllä ahdistaa tosi paljon miehen käytös vaikka hänestä paljon tykkäänkin ja olen tälle kyllä ilmaissut sen kun ahdistaa:/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde viikoksi jonnekin, vaikka sukulaisiin, ilman miestä. Sano, että hyvät yöt voi toivottaa, muuten keskityt vierailuun.

Kato miten mies kestää. Jos viestittelee koko ajan ja kyselee ketä tapaat ja mitä teet ja ruikuttaa yksinäisyyttään eikä keksi itselleen tekemistä, niin harkitse tarkkaan, kestätkö miestä, jonka elämä on sinusta kiinni.

Jos näkyy vahvat mustasukkaisuus reaktiot, niin älä edes harkitse vaan jätä saman tien.

Minkä ikäinen mies on?

Vierailija
2/15 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite deittasin myös meistä joka ei ole seurustellut!Roikkuu kiinni ja kaikenlaista showta on tullut! Ahdistava tapaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen ethän jätä mua ikinä kuulostaa enemmän manipuloinnilta tai jopa kaksoiviestiltä....en ikinä suostu itse kuuntelemaan tommosta!

Vierailija
4/15 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ämmät on enemmän niitä takertujia.

Vierailija
5/15 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betamiehen käytöstä, jätä se luuseri ja ota joku kunnon vaimonhakkaaja-alfa-jyystärikarju jonka kanssa pöksyt lätisee.

Vierailija
6/15 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran myös miehen suusta tota "ethän jätä" juttua, vaikka ei edes tunnettu hyvin. Paljastui narsistiksi.

Vierailija
7/15 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä miehiä, jotka paljastavat todelliset karvansa vasta naisen jäätyä nalkkiin.

Vierailija
8/15 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on melko takertuva ja välillä se ahdistaa. Kaikki pitäisi tehdä yhdessä ja perheenä. Ei se onneksi mitään sairaalloista ole ja naimisiinkin on menty, mutta toisinaan ärsyttää. Mies on aina ollut tällainen (ja on juurikin samalainen kiltti luonteeltaan), mutta ei se mua alussa haitannut.

Että jos se sua nyt jo vaivaa, niin tuskin se siitä tulee helpottumaankaan...

Vierailija
9/15 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo luulin että tunnen miehen mutta ikä ei täsmännyt. Hyh, kamalia tuollaiset iilimadot.

Vierailija
10/15 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin joskus 48v äijän kans joka mielisteli, oli samaa mieltä joka asiasta ja lässytti kuinka rakastaa jne. Lähdin karkuun!

Vierailija
11/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa läheisriippuvaisuus.

Itse ehdotan jämptejä rajoja nyt heti, joillekin menee kaaliin mutta joillekin ei. Jatko näyttää "itsenäistyykö" mies vai jääkö syyllistäväksi roikkujaksi. Jotkut aikuistuu ja toipuu omiksi persoonikseen ja jotkut ei.

Alleviivaan vielä että pidä oikeasti ne rajasi myös äläkä kuuntele syyllistystä yhtään. Joudut ehkä olemaan se onnellinen joka pääsee "tapakasvattamaan" miestä hieman ennenkuin miehestä on suhteessa eläjäksi.

Vierailija
13/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 23v eikä oo aikasemmin vakavasti seurustellut. Ehkä kokeilen tuota reissu juttua ja katson miten reagoi siihen

Vierailija
14/15 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta just samanlaisesta. Ei tapailla eikä ole kännipusuja lukuunottamatta tapahtunut mitään. Minulla ei ole tunteita, hänellä on liikaakin ja hakisi minulle vaikka kuun taivaalta ja tekisi varmaan mitä tahansa vuokseni. Hän myös suuttuu heti jos edes katson toisia miehiä. On myös yrittänyt lähennellä. Häntä on vaikea vältellä, koska meillä on sama ystäväporukka, joten joudun aina hänen kanssaan samaan paikkaan.

Vierailija
15/15 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt mikä mamman tissiposki 😂. Jätä tuollainen nyhverö. Kyllä oikeassa suhteessa pitäis saada luottaa ja tehdä omia juttuja ilman että joku puuttuu koko ajan ja roikkuu, jos on aikuinen mies siis..beta mies nimenomaan.

Otti jo päähän kun tapasin deittisovelluksessa ihan hauskannäköisen personal trainerin ja sitten se alkoi kysymään yksityiskohtia treenaamisesta jne.yhteys tietoja..kaikki eivät halua antaa niitä heti. Liaäksi mitä se miehelle kuuluu miten treenaan ja koska? Ei jaksa selittää ja vääntää jostain rautalangasta oikeen.

Todella usein miehistä saa tutustuttaessa riippakiven. Olen itse koulutettu ja itsenäinen nainen..mutta tykkään olla myös yksin vaikka on suhteessa ja on läheisyyttä jne..se ei ole mikään ongelma. Pitää sitä olla itsenäinenkin eikä roikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä