Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyn työssä?

Vierailija
25.06.2015 |

Tänään se taas kirkastui. Seisoin bussipysäkillä. Bussiin oli änkeämässä kombinaatio, johon kuului ylilihava mies ja ylilihava nainen krocsit jaloissa, tatskoja siellä ja täällä kummallakin. Kummallakin rööki suussa.Rouvalla takapuolen paljastavat ohuet legginsit. Maha pystyssä. Mukana roikkui kaksi kävelevää tenavaa (ehkä 2- ja 3 vuotiaat).  Yksi päivänsäde kökötti  vaunuissa. Mies tiuskaisi eukolle, että tuliko se sossuraha? Prkl - röökiä pitää saada lisää. Eilen miehellä lienee ollut virkistyäytymisilta viinan kera. Hajusta päätellen.

Miksi minä maksan hitosti veroja? Näiden yhteiskunnan tukipylväiden takiako?? Elättejä tulevat olemaan todennäköisesti ikänsä. Kuten seuraavakin sukupolvi.   Liian löysä sosiaaliturva? Äkkiä uutta verta kehiin, jotta degeneroituminen hidastuisi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Vittuakos käyt töissä. Sulla on ihan sama oikeus alkaa työttömäksi tuilla eläjäksi kuin muillakin ja se tekeekin sun valituksesta naurettavaa.

Vierailija
2/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuripa siksi, että voit näitä vapaamatkustajia elättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:46"]

Aivan. Vittuakos käyt töissä. Sulla on ihan sama oikeus alkaa työttömäksi tuilla eläjäksi kuin muillakin ja se tekeekin sun valituksesta naurettavaa.

[/quote]

Joo. Sama on oikeus, MUTTA kun joillakin ihmisillä on MORAALI. Onko tuttu sana? Tämän maan pitäisi palata aikaan entiseen, jolloin ihmisen piti todella tehdä työtä elantonsa eteen eikä odottaa, että JOKU muu elättää heidät. ja tuollainen lapsilauma, joka tulee tälle yhteiskunnalle todella kalliiksi. Työtätekeviä siitä sakista ei tälle maalle tule.

Vierailija
4/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:46"]

[/quote]

Oletko mahdollisesti seurannut Suomen talouden heikkenemistä? Laiskuus on yksi kansantauti. Tuet pois. Johan työ alkaa maistaa.

Vierailija
5/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Sääliksi käy lapsia. En ole kyllä ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka vääntää vaan lisää lapsia vaikka ei pysty edellisistäkään huolehtimaan. Vähät rahansa laittaa vielä tupakkaan ja viinaan. 

Vierailija
6/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:50"]

Joo. Sama on oikeus, MUTTA kun joillakin ihmisillä on MORAALI.

[/quote]

Markkinataloudessa onkin kyse moraalista. Moraalista voidaan puhua sitten kun sitä vaaditaan työntekijöiden lisäksi myös valtiolta ja ihmisiä hyväksikäyttäviltä yrittäjiltä.

Vierailija
7/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no totta joo. Mutta toisaalta nyt ajattelen niitä päivänsäteitä; mihin ne on syyllisiä. Mikä heidän kohtalonsa on. Kaipa sivistysvaltion mitta on se, miten pystymme ja haluamme huolehtia niistä osattomista, lapset, eläimet, vammaiset, sairaat... =(.

Vierailija
8/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:51"]Voi ei... Sääliksi käy lapsia. En ole kyllä ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka vääntää vaan lisää lapsia vaikka ei pysty edellisistäkään huolehtimaan. Vähät rahansa laittaa vielä tupakkaan ja viinaan. 
[/quote]

Sama ): Surullista

Vierailija
9/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan loisivia ihmisiä, varsinkin että tehdään monta lasta juuri sen 3 vuoden välein ettei tukien saanti katkea. Siitä kun laskee jos tekee vaikka 5 lasta että kauanko siinä loisitaan kotona. Toinen on sitten nuoret jotka ei halua opiskella, vaan lyöttäytyvät sossun rahoille kun eivät vaan yksinkertaisesti halua/jaksa opiskella/tehdä töitä

Vierailija
10/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn töissä, jotta mun ei tarvitse odottaa sossunrahoja saadakseni röökiä. En tosin poltakaan. Käyn töissä, jotta mun ei tarvitse nostaa yhteiskunnan tukia. Jotta voin syödä hyvin, asua hyvin, harrastaa, matkustella ja ostaa, mitä haluan. Ei mua haittaa, jos maksamillani veroilla mainitsemasi perhe saa röökirahat ja vähän muutakin. En ikipäivänä haluaisi vaihtaa omaa elämääni mainitsemasi perheen elämään. Eikä kyse ole moraalista vaan mukavuudenhalusta. 

Vierailija
11/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:54"]

Sama ): Surullista

[/quote]

Paljon surullisempia ovat kyllä ne vanhemmat, jotka opettavat lapsensa pienestä pitäen lammastelemaan nöyränä porvarin palvelijana. Ongelma ei poistu tulevaisuudessakaan näiden vanhempien takia.

Vierailija
12/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinataloudessa onkin kyse moraalista. Moraalista voidaan puhua sitten kun sitä vaaditaan työntekijöiden lisäksi myös valtiolta ja ihmisiä hyväksikäyttäviltä yrittäjiltä.

Ilman yrittäjiä ja valtioita siäkin jyrsisit kynsiäsi. Yrittäjät eivät ole vastapuoli. HE teidät elättävät. Eivät valtion ja kunann elätit.

[/quote]

Vierailija
13/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Paljon surullisempia ovat kyllä ne vanhemmat, jotka opettavat lapsensa pienestä pitäen lammastelemaan nöyränä porvarin palvelijana. Ongelma ei poistu tulevaisuudessakaan näiden vanhempien takia.

[/quote]

Täälläpä on kommaripuhdetta. Ettekö te ymmärrä mitään kansatalouden toiminnasta??? Sossutuet loppusi tähän paikaan, jos Suomesta yriotystoiminta loppuisi nyt ja heti. Kadulla keräisitte almuja. ottakaa jo kädet pois toisten taskusta.

Vierailija
14/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:19"]

Täälläpä on kommaripuhdetta.

[/quote]

Se, että vastustaa ei tarkoita, että on kommari. Vaikka länsimaat toki haluavat kaikkien länsimaalaisten näin uskovan.

Vierailija
15/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:58"]Mä käyn töissä, jotta mun ei tarvitse odottaa sossunrahoja saadakseni röökiä. En tosin poltakaan. Käyn töissä, jotta mun ei tarvitse nostaa yhteiskunnan tukia. Jotta voin syödä hyvin, asua hyvin, harrastaa, matkustella ja ostaa, mitä haluan. Ei mua haittaa, jos maksamillani veroilla mainitsemasi perhe saa röökirahat ja vähän muutakin. En ikipäivänä haluaisi vaihtaa omaa elämääni mainitsemasi perheen elämään. Eikä kyse ole moraalista vaan mukavuudenhalusta. 
[/quote]
Noin minäkin ajattelen, vaikka tällä hetkellä työtön olenkin. Onneksi kuitenkin saan ansiosidonnaista, eikä tarvitse sossusta anella. Hain opiskelemaan ja ensi viikolla työhaastattelu. Toivottavasti molemmat tärppäävät, pitäkää peukkuja!

Vierailija
16/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:16"]

Ilman yrittäjiä ja valtioita siäkin jyrsisit kynsiäsi. Yrittäjät eivät ole vastapuoli. HE teidät elättävät. Eivät valtion ja kunann elätit.

[/quote]

Työnteko on täysin mahdollista ilman yrittäjiäkin. Sen sijaan yritykset kaatuisivat yksi toisensa jälkeen ilman työntekijöitä.

Eli kyllä se menee toisin päin kuin väität. Ilman työntekijöitä ei olisi yrittäjiä ym. ihmisiä hyväksikäyttäviä riistäjiä.

Vierailija
17/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:19"]

Täälläpä on kommaripuhdetta.

[/quote]

Se, että vastustaa ei tarkoita, että on kommari. Vaikka länsimaat toki haluavat kaikkien länsimaalaisten näin uskovan.

[/quote]

Kommari, toisten rahoilla elelijä, paskanpuhuja - aika vastaansanomaton yhdistelmä. Pohjasakkaa.

Vierailija
18/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:58"]Mä käyn töissä, jotta mun ei tarvitse odottaa sossunrahoja saadakseni röökiä. En tosin poltakaan. Käyn töissä, jotta mun ei tarvitse nostaa yhteiskunnan tukia. Jotta voin syödä hyvin, asua hyvin, harrastaa, matkustella ja ostaa, mitä haluan. Ei mua haittaa, jos maksamillani veroilla mainitsemasi perhe saa röökirahat ja vähän muutakin. En ikipäivänä haluaisi vaihtaa omaa elämääni mainitsemasi perheen elämään. Eikä kyse ole moraalista vaan mukavuudenhalusta.  [/quote] Noin minäkin ajattelen, vaikka tällä hetkellä työtön olenkin. Onneksi kuitenkin saan ansiosidonnaista, eikä tarvitse sossusta anella. Hain opiskelemaan ja ensi viikolla työhaastattelu. Toivottavasti molemmat tärppäävät, pitäkää peukkuja!

[/quote]

Pidän peukkuja!

Mä opin jo lapsuudenkodissani, että yhteiskunta tarjoaa minimin ja jos haluan jotain enemmän, mun pitää se itse maksaa. Ja koska olen aina halunnut enemmän kuin minimin, en valita, että joudun siitä maksamaankin. 

Vierailija
19/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:16"]

[/quote]

Työnteko on täysin mahdollista ilman yrittäjiäkin. Sen sijaan yritykset kaatuisivat yksi toisensa jälkeen ilman työntekijöitä.

Eli kyllä se menee toisin päin kuin väität. Ilman työntekijöitä ei olisi yrittäjiä ym. ihmisiä hyväksikäyttäviä riistäjiä.

[/quote]

Heh heh, kyllä sinä tässä se riistäjä olet. Työtä et viitsisi millään tehdä, joten näet paljon vaivaa sen eteen, että muut jatkossakin kustantaisivat elämäsi. Varas olet.

Vierailija
20/23 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:27"]

Heh heh, kyllä sinä tässä se riistäjä olet. Työtä et viitsisi millään tehdä, joten näet paljon vaivaa sen eteen, että muut jatkossakin kustantaisivat elämäsi. Varas olet.

[/quote]

Edelleenkin se ei ole työttömien ongelma, että sä suostut palvelemaan porvarina päivästä toiseen.  Se on sun oma valinta olla vapaahtoisesti porvarin orja, turhaan sä siitä työttömiä syyllistät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi