Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeä avomies.

Vierailija
22.05.2015 |

Loukkaa jatkuvasti raskaana olevaa avovaimoa (mua).

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero

Vierailija
2/26 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 03:58"]Ota ero
[/quote]

Olisin vielä onnettomampi ja näin voimme hoitaa vauvaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten loukkaa? Ja missä tilanteessa (onko aihetta, oletko sinä loukannut häntä ensin)? Tai unohda. Ei täällä voi koskaan päästä totuuteen kuitenkaan. Vaatisi vähintäänkin kummankin osapuolen versioiden kuulemista.

Vierailija
4/26 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukku haavaa tee

Vierailija
5/26 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 04:11"]Miten loukkaa? Ja missä tilanteessa (onko aihetta, oletko sinä loukannut häntä ensin)? Tai unohda. Ei täällä voi koskaan päästä totuuteen kuitenkaan. Vaatisi vähintäänkin kummankin osapuolen versioiden kuulemista.
[/quote]

En oo loukannut sitä. Aina tahallaan on mulle ilkeä, eikä pyydä anteeksi.

Vierailija
6/26 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluat että lapsi saa tuollaisen parisuhteen mallin ?

Vierailija
7/26 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset loukkaantuu ihan normaalista puheesta, sellaisetkin jotka ei ole raskaana.

Vierailija
8/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 04:54"]En ymmarra, miksi tuollaiselle juntille olet lasta saamassa. Olisit huolehtinut ehkaisysta, olisi elamasi helpompaa, voisit ainakin lahtea noin surkeasta suhteesta.

Tai voihan olla, et sina olet naista naisia, jotka aina hakeutuu sellaisten miesten seuraan, jotka vaheksyvat ja halveksivat heita. Ehka se vain on elamaa, jonka olet tietoisesti valinnut.
[/quote]

En ole, alussa mies oli melkein täydellinen. Toi mulle joka aamu kahvit sänkyyn vaikka ei itse edes juo kahvia, osti kukkia, jos riideltiin niin ei se ollut ikinä väkivaltainen eikä ärsyyntynyt niin helposti nuo kaikki muuttui, kun hän sai kipulaastarin (norspan) reseptille se on siis subutexia. On meillä edelleen aivan ihania hetkiä joka päivä ja ei se mua katselis 24/7 jos ei rakastais. Riidellään varmaan siksikin, kun runteet on niin suuret ja katsellan vaan toistemme naamoja päivästä toiseen. Meidän suhteessa silti on jotain taijanomaista, mitä en osaa selittää läheisyyttä ja haleja on paljon enemmän kuin kellään tutulla parilla. En ole kuitenkaan ikinä tavannut noin rakastavaa ihmistä, esim. exät on käyttäytyneet melkein päinvastoin. Mies on sanonut, että tappaa itsensä, jos jätän hänet ja mun ei oo vaikea uskoa sitä, koska hän on niin vakavasti masentunut ja on muitakin vaikea asteisia psyykksiä sairauksia, kipuja ja fyysisiä parantumattomia sairauksia, jotka masentaa entistään, saattaa viedä liikkumiskyvyn, mies ei voi ottaa tippaakaan alkoholia millä on aikaisemmin tottunut turruttamaan tunteensa ja vie valitettavasti aikaiseen hautaan :'( enkä siis jättäisi häntä vaikka mikä tulisi.

Vierailija
9/26 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oli taas melkoista vääntöä

Vierailija
10/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 07:49"]Siunatussa tilassa saa mitä ihmeellisimpää kohtelua. Viimeisin oli valtaisa lässytys. paapominen, rakastan sua, pusutus. Odottavan (piti katsoa, että tekeekö kuolemaa vai mikä on hätänä, mutta olikin vain flunssainen odottaja kuumeessa) käytös oli ihmeellistä tinttaamista, oli kuitenkin sairaana lähtenyt anoppilaan junalla.

Annoin kaikki pisteet ärsyttävyydestä huolimatta siipalle, jos hoisi äksyilevää lastensa äitiä noin, paapoo varmaan jälkeläisiäänkin. MItä luulet, mikä on tilanne sitten, kun vauva on ulkona? Oletko kysynyt, miksi mies on niin ilkeä? MIksi loukkaannut, onko käytös muuttunut yhtäkkisesti.
[/quote]

Se on useinmiten aivan ihana ja huomaavainen, mutta tilanne saattaa yhtäkkiä muuttua päinvastaiseksi. Olen aila herkkä, mutta niin on kyllä mieskin.

Vierailija
11/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 08:11"]Itse hoitaisin ilolla mieluummin yksin vauvani kuin kuuntelisin jatkuvaa haukkumista. Jos mies lisäksi lyö jos vastustat niin en jäisi katselemaan yhtään pitemmäksi aikaa. Ajatteletko tilanteen jotenkin muuttuvan itsekseen?
[/quote]

Olen nyt ajatellut katsoa, mitä tää on sitten kun vauva on syntynyt ja päättää sit mitä teen.

Vierailija
12/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
13/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 04:14"]Jätä se sika!
[/quote]
...ansaitset parempaa!

Vierailija
14/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmarra, miksi tuollaiselle juntille olet lasta saamassa. Olisit huolehtinut ehkaisysta, olisi elamasi helpompaa, voisit ainakin lahtea noin surkeasta suhteesta.

Tai voihan olla, et sina olet naista naisia, jotka aina hakeutuu sellaisten miesten seuraan, jotka vaheksyvat ja halveksivat heita. Ehka se vain on elamaa, jonka olet tietoisesti valinnut.

Vierailija
15/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunatussa tilassa saa mitä ihmeellisimpää kohtelua. Viimeisin oli valtaisa lässytys. paapominen, rakastan sua, pusutus. Odottavan (piti katsoa, että tekeekö kuolemaa vai mikä on hätänä, mutta olikin vain flunssainen odottaja kuumeessa) käytös oli ihmeellistä tinttaamista, oli kuitenkin sairaana lähtenyt anoppilaan junalla.

Annoin kaikki pisteet ärsyttävyydestä huolimatta siipalle, jos hoisi äksyilevää lastensa äitiä noin, paapoo varmaan jälkeläisiäänkin. MItä luulet, mikä on tilanne sitten, kun vauva on ulkona? Oletko kysynyt, miksi mies on niin ilkeä? MIksi loukkaannut, onko käytös muuttunut yhtäkkisesti.

Vierailija
16/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro neuvolassa.

Vierailija
17/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoitaisin ilolla mieluummin yksin vauvani kuin kuuntelisin jatkuvaa haukkumista. Jos mies lisäksi lyö jos vastustat niin en jäisi katselemaan yhtään pitemmäksi aikaa. Ajatteletko tilanteen jotenkin muuttuvan itsekseen?

Vierailija
18/26 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:25"]Rupea heittämään sille takaisin joka läppä. Katsot sitten mitä se itse tykkää sellaisesta kohtelusta.

[/quote]

Kokeiltu on muutaman kerran ja mm. mustaa silmää siitä seurannut. :(

Vierailija
19/26 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:26"]Ei en nussi perseeseen koska se ei tunnu nii hyvältä ku pillu. Mutta ihan totta miks laihoilla naisilla pillu tuntuu löysemmältä mitä vähä pyöreemmillä? Kokemusta on tuo n.60 naista ja usein törmänny siihen että nainen kehuu että hän on tiukka ja käy salilla 4 kertaa viikossa mutta totuus on ollu että ei ainakaan tiukka pillu ole. Jotenki tullu siihen tulokseen että jos ei oo ku luut ja nahka nii voiko olla pillussakaan olla mitään mikä tuntuis miltään?
[/quote]

Tässä ei nyt ollut pillusta kyse sitä se vaan kehuu.

Vierailija
20/26 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 05:23"]Ja haluat että lapsi saa tuollaisen parisuhteen mallin ?
[/quote]

En tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi