Kun lukee naisten vaatimuksia.
Niin mielummin rento ranne ja rajaton mielikuvitus. Pitäisi olla vähintään 5-6 cm paksu muna. Seksin pitäisi kestää juuri sen verran kuin neito haluaa. Nopeasti ei saa tulla tai panna pidempään. Tärkeää olisi myös osata lukea ajatuksia. Ääneen kun ei saa sanoa. Ainakaan sitä jos tekisi mieli seksiä. Miehellä kun saisi olla haluja vain naisen fiiliksen mukaan.
Kommentit (3)
Taas joku keskenkasvuinen poika ulisee.
Minä haluan joskus seksiä, mutta jos puolisoni ei silloin jaksakaan, se on mulle täysin ok.
Puolisoni haluaa joskus seksiä, mutta jos minä en silloin jaksakaan, se on puolisolleni täysin ok.
Mutta niin joo. Meillä onkin loistava, terve ja aikuinen parisuhde, joka rakentuu seksin lisäksi monelle muullekin kauniille asialle. Ja siksi sitä seksiä onkin paljon. Kun rakkaus, hyväksyntä, kunnioitus ja aikuismainen käytös on kohdillaan.
Provosoivimmat viestit voivat olla juuri sitä, tehty provosoimaan. Kirjoittaja saattaa olla juuri kaltaisesi mies, paitsi vielä katkeroituneempi.
Älä muodosta ainakaan tämän palstan horinoiden mukaan mitä syväluotavaa mielikuvaa siitä, mitä me naiset oikeasti haluamme miehiltä.
Totuus on keskustelupalstoista kaukana.