Suosikkisi Leevi and the Leavingsin biiseistä?
Kommentit (96)
Onpa vaihtelevia suosikkeja! :) Mun aivan ehdottomasti tässä ketjussa vasta kahteen kertaan mainittu Itkisitkö onnesta.
Luulin, että se olis useammallakin kun itellä ollut ihan itsestäänselvä suosikki jotenkin aina. :D
Kuuntelen radiota vain kun ajan autolla. Aina kun ajan autolla, toivon, että radio soittaisi Leevi and the Leavingsia.
Lapsuuden lemppari Kyllikki (äitini toinen nimi) olin alle kouluikäinen kun se tuli, ja heti kun kuulin tykkäsin siitä :)
Muuten on lemppareita just unelmia ja toimistohommia ja moni muukin täällä jo mainittu.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 14:47"]
Minun suosikkini on maailman sporttisin biisi ikinä. Se jonka säästän pitkille lenkeille aina siihen kohtaan, kun eniten väsyttää.
Tuhannen markan seteli.
#vainkeski-ikaistenjuttuja
[/quote]
Heh :) Meni vähän aikaa ennen kuin tajusin. Monikohan muuten tietää, että se oli Leevi and the leavingsin kappale?
Jos helsinki on hetkisen kaunis, pian räntää sataa taas...
Anna
Sitä biisiä on tullu linkkailtua ystäville :')
Luonnollinen valinta on lempparini.
Anna. Niin ihanan melankolinen mutta todellisuudessa positiivinen.
Tykkään melkein kaikista Leevi and the Leavingsien biiseistä mutta nyt äkkiseltään nousee mieleen Lahopää Liisa ja Keltainen huivi.
Kaiikki on hyviä. Hyvä taju eläämään on göstalla olllut.
Marjo-Riitta, rahtarin rakkaus on kyllä ehdoton suosikki siihen liittyvien muistojen vuoksi. :)
Rin Tin Tin on myös ihana!