Mies osti pirkka juustoa!!
Olen niin vihainen. Onko edes hyvää. Keltainen iso pirkka.
Kommentit (15)
Jis on se Pirkan kermajuusto niin ainakin se on mun lempparia leivänpäällisjuustoista.
maistamallahan se selviää, mutta vaikuttaa, että sun ennakkoasenne pirkkaa kohtaan tulee teilaamaan tämän testin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:59"]
Olen niin vihainen. Onko edes hyvää. Keltainen iso pirkka.
[/quote]Vie piikille, ei tuosta ole eläjäksi.
eikai naapurit nähny? pahinta on jos samalla reissulla osti jotain punalappuisia!! jätä se sika jos ei vähintään terapiaan lähde! kantakauppaa joudutte kuitenkin vaihtamaan.
Riippuu toki mitä on ostanut. Mm. Pirkka-parmesanjuusto ja mozzarella ovat oikein hyvin käypää tavaraa.
Nyt se vätys heti uudelleenkoulutukseen. Eihän kukaan itseään kunnioittava nainen jaksa katsella tuollaista velttoilua. Käske sen tyypin ryhdistäytyä.
Ostiko miehesi tätä juustoa?
http://www.k-ruoka.fi/pirkka-tuotteet/pirkka-kermajuusto-1-kg/
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:01"]Jis on se Pirkan kermajuusto niin ainakin se on mun lempparia leivänpäällisjuustoista.
[/quote]
Johtunee hinnasta. Tai voihan sitä uskotella itselleen, että kyllä tämä parasta on, vaikka joku laadukas juusto vie helposti voiton. Laadukkaalla tarkoitan tietysti kallista, koska laatu maksaa.
Voimia AP !
Tuli mieleen tapaus, jossa Helsingin Sanomien fetatestin voitti Pirkka. Jutun kirjoittaneen toimittajan järkytys ei jäänyt huomaamatta tekstistä. Eihän se nyt sovi, että Asian Tuntijat valitsevat parhaaksi sellaisen tuotteen, jota rahvaskin (yök!) ostaa ja syö.
On hyvää.