Pelkäätkö sairastuvasi syöpään?
Kommentit (34)
En, koska se on turhaa haaskata energiaa sellaiseen mihin ei voi vaikuttaa suuressakaan määrin. Jos tulee syöpä, niin sitten se tulee .
En. Syöpä ei ole mikään kuolemantuomio ja miksi pelätä jotain etukäteen.
Pelkään että minulla on syöpä tälläkin hetkellä...
Joo, olen lukenut liikaa syöpäblogeja. Tosin voihan sitä kuukahtaa milloin tahansa mihin tahansa... en välttämättä ole elossa enää tunnin päästä jos vaikka kompastun ja lyön pääni.
Pelkään. Äitini kuoli rintasyöpään ja se ei ollut mikään kiva taistelu, vaan kovien kipujen saattelema viimeinen matka.
En pelkää, vaikka ehkä pitäisi. Omistan rintasyöpägeenin
En pelkää vaikka poltankin. Suvussa ei ole kenelläkään ollut syöpää. Enemmän pelkään keuhkoahtaumaa ja silti olen typerä enkä lopeta tupakointia.
Suoraan ylenevässä polvessa on isovanhemmista ja vanhemmista 4 kuollut syöpään, näistä kaksi ei ollut vanhuksia. Yksi kuollut muuten eikä sairastanut syöpää ja yksi elossa ja ei ole ainakaan vielä sairastanut. Eli kai se aika todennäköistä on.
Mitä sitä pelkäämään, joka kolmas sen saa. Mulla on ollut jo kolmekymppisenä. Monelle tulee nykyään useampikin syöpä, toki toivon että itselleni riittäisi tuo yksi.
En pelkää, mutta olen realisti ja ajattelen, että mikseipä se minunkin kohdalleni joskus voisi osua, kun kerran on niin yleinen tauti nykyään.
Kyllä. Syöpä leikattiin kuun alussa ja nyt tutkitaan toista kohtaa. En soisi tätä kenellekään.
Kyllä. Pelkään joka päivä ja ikinen yö!
Itseasiassa kyllä. Mun isovanhemmilla on ollut (yksi kuolikin siihen) ja luulen että perintönä tulee. Eniten pelkään näin 26-vuotiaana lapsettomana kohdunkaulansyöpää. Että mitä jos se nyt tulisi ja voisinko ikinä saada lapsia jne. Välillä pelottaa siis ihan sairaalloisesti jos vaikka jonnekki alavatsaan sattuu ihan muutenvaan.
Pelkään. Hetki sitten olin taas ihan varma, että syöpähän se, kun vatsaa väänsi.
En varsinaisesti pelkää sairastuvani, vaan pelkään ettei sitä havaita ajoissa. Minulla on korkea kipukynnys, enkä helposti hakeudu lääkäriin. Pelkään sitä, että kun itse havaitsen jonkin olevan vialla, on jo liian myöhäistä.
Kyllä. Onneksi nykyään hoidot ovat kehittyneet pitkälle.
kyllä. äitilläni on rintasyöpä ja kun näkee miten äitini kärsii siitä..
Grillaajilta poistetaan peräsuolet 40v. - huollossa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:24"]
Kyllä. Syöpä leikattiin kuun alussa ja nyt tutkitaan toista kohtaa. En soisi tätä kenellekään.
[/quote]Valehteletko?
Joo