Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään, joka on tai on ollut vankilassa?

Vierailija
25.06.2015 |

Ja mistä syystä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 

Vierailija
42/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli vuoden syyttömänä vankilassa

Aika karua. Oletko varma että oli syytön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen.

Pahoinpiteli vaimonsa raiskanneen miehen.

Raiskaajalle ei tullut vankeutta.

Raiskaaajan pahoinpidelleelle tuli.

Suomi!

Vierailija
44/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan joskus olevani tilanteessa, että voi hel****** mitä meninkään sanomaan. Olen siis itsekin ollut muutamaan otteeseen; typeriä ja vähemmän typeriä juttuja. En todellakaan halua ihmisten tietävän sitä varsinkin kun on uudet kuviot. Olen yliopisto-opiskelijana tällä hetkellä.

Vierailija
45/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on nyt kun teki 90-luvun laman aikana pimeänä töitä.

Vierailija
46/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kymmeniä entisiä ja nykyisiä vankeja. Tuomioita on ollut muutaman päivän sakkojen lusimisesta elinkautiseen. Vierailen itsekin vankilassa kuukausittaisin. Tapaan siis työssäni tätä asiakaskuntaa. Ihmisiä ovat kaikki ja antsaitsevat ihmisarvon, teoistaan huolimatta. Ja kun rangaistus on suoritettu, tarvitsisivat oikean mahdollisuuden uuteen alkuun. Aika karua on vangin elämä Suomessa, vaikka niin erilaista kuvaa media jakaakin.

Vierailija
47/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kymmeniä entisiä ja nykyisiä vankeja. Tuomioita on ollut muutaman päivän sakkojen lusimisesta elinkautiseen. Vierailen itsekin vankilassa kuukausittaisin. Tapaan siis työssäni tätä asiakaskuntaa. Ihmisiä ovat kaikki ja antsaitsevat ihmisarvon, teoistaan huolimatta. Ja kun rangaistus on suoritettu, tarvitsisivat oikean mahdollisuuden uuteen alkuun. Aika karua on vangin elämä Suomessa, vaikka niin erilaista kuvaa media jakaakin.

No riippuu kyllä talosta

Vierailija
48/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mieheni ja aika monta muuta. Syitäkin vankilalle on noilla ihmisillä monia!

Vierailija
49/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tietää muttei tunne. Välillä mä melkein kaipaan sitä selliä. Ulkomaailma on välillä raskaampaa. n24

Vierailija
50/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini raiskasi vaimoni, siitä johtuen poltan spermaa ja käytän subua

Vierailija
51/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen moniakin.

Huumausainerikoksia, maahantuonti, pahoinpitelyjä, törkeä ryöstö ja vapaudenriisto, totaalikieltäytyjä, autovarkauksia, ylinopeussakkoja, raiskaus.. Tuo viimeinen on kaikista vastenmielisin juttu, hyi helvetti.

Tunnen ihmisiä monista eri yhteiskuntaluokista. WT:t taas pitää mua jonain korkeakoulutettuna puolijumalana koska opiskelen AMK:ssa, AMK:ssa taas olen WT. Varmaan olen sitten jotain siltä väliltä. 

Vierailija
52/52 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että eksä lähti istumaan juuri, vähän pidemmäksi aikaa.
Ja ainakin 3 kaveria istunut..syitä en täällä rupee kertomaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan