Tunnetko ketään, joka on tai on ollut vankilassa?
Kommentit (52)
Tunnen, tuttuni oli vankilassa koska on totaalikieltäytyjä.
Itseasiassa kaksi tyyppiä. Lapsuudessani tunsin. Kyllä kuulumiset on vaihdettu, jos kadulla tuli vastaan.
Vanha karatevalmentaja istuu nyt hyväksikäytöstä.
Entinen luokkakaveri samasta syystä.
Ettei se nyt aina mene wt taustan mukaan.
Isoisä oli aikoinaan, liittyi liikennerikkomuksiin. Ei aiheuttanut kuitenkaan henkilövahinkoja luojan kiitos.
Myös yksi nuoremman polven sukulaismies oli huumehommista.
Perus wt suku :)
Tunnen. Useat tutut on ollut huumeiden tai velkojen takia istumassa. Yksi tuttu istui äitinsä murhasta. Kaikille näille tutuilleni yhteistä on päihdeongelma.
Lisään tuohon Mikael32v tapaukseen, se on luova kaveri, varasti auton, ajeli sillä aikansa, ja vielä myi sen parilla tonnilla. Jäi kiinni myöhemmin.
Sitten kun se menetti ajokortin, niin se vuokrasi mönkijän joka vaatii jonkun sortin ajokortin(kulkee yli 100km/h) ja moottoripyörän kilvet. Ihme mies
Olen tuntenut pari sellaista jotka ovat istuneet sakoista.
Kolme tunnen. Huumausainerikos, tapon yritys, talousrikoksia.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:25"]
Tunnen, tuttuni oli vankilassa koska on totaalikieltäytyjä.
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:07"]Juu kyllä tunnen useampia. Syitä on sakkovankeudesta tappoon. Miksi kysyt? [/quote] Ihan mielenkiinnosta vaan, kun itse en tunne ketään. Ap
[/quote]
Miten voit olla varma, ettet tunne ketään vankilassa ollutta?
Välttämättä sitä asiaa ei ihan kaikille huudella ja ihmisillä voi olla historiassaan vaikka mitä, vaikkapa ajalta kun et heitä tuntenut.
Isäni oli vuoden syyttömänä vankilassa
Tiedän erään joka on istunut linnassa taposta, ja erään joka on istunut raiskauksesta
Lasketaanko jos on tuntenut jonkun joka on nyt jo itse kuollut?
OLEN OLLUT PUTKASSA MUTTEN VANKILASSA, SYYNÄ SE ETTÄ OLEN PÄIHTYNEENÄ TEHNYT ILKIVALTAA UIMAHALLISSA PASKOMALLA ALTAISIIN.
KUULUSTELUSSA KIELLÄN KAIKEN JA VAADIN ASIANAJAJAN.
-IISAK SONNI
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:07"]Juu kyllä tunnen useampia. Syitä on sakkovankeudesta tappoon. Miksi kysyt? [/quote] Ihan mielenkiinnosta vaan, kun itse en tunne ketään. Ap
[/quote]
Miten voit olla varma, ettet tunne ketään vankilassa ollutta?
Välttämättä sitä asiaa ei ihan kaikille huudella ja ihmisillä voi olla historiassaan vaikka mitä, vaikkapa ajalta kun et heitä tuntenut.
[/quote]
Totta, en voikaan. En siis ainakaan tiedä tuntevani ketään. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:13"]
[/quote]
Ajattelin lähinnä sillä, että kun et kysynyt mitään muuta aiheeseen liittyen, että mikä tuon jutun pointti oikein oli? Tuo on minusta vähän sama, kuin joku kysyisi, että "onko täällä ketään jolla on kolmevuotiaita lapsia" kysymättä mitään muuta siinä samalla.
[/quote]
Mitä muuta minun olisi pitänyt kysyä? Minua vain kiinnostaa, kuinka moni tuntee vankilassa olevia tai olleita. Ei sen erikoisempaa pointtia. Ap
Tunnen mun velit roni ja tino komiat miehet mutta niin kiivaat luonteet! Ja mun serkkupoika komia malmin allan ollut useamman kerran nauraaaa
Totaalikaverini. Ei kyllä ole yhtään wt :D
Mun kaveri vieläkin: Mikael 32v, ryöstö, törkeä ryöstö, rattijuopumus, törkeä rattijuopumus viis kertaa, anastus, huumausaineiden hallussapito, kavallus, lievä pahoinpitely. istuu nytkin avovankilassa
TAUNO 65v: Lukuisia pahoinpitelyitä, naistenhakkaaja rattijuoppo, tuhonnut yli 10 autoa kännissä, sai avovankilaa ja yhteiskuntapalvelua.