Voiko isännöitsijältä kysyä sähkön käyttöpaikan numeron?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:51"]Siinäpä kysymys
[/quote]
johon haluaisin vastauksen
[/quote]
Mutta kukaan ei ilmeisesti tiedä sitä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:03"]Tietysti.
[/quote]
tietääkö se?
Miten se sen tietäisi? Tarkista sähkölaskustasi tai soita sähköyhtiöösi.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:07"]Miten se sen tietäisi? Tarkista sähkölaskustasi tai soita sähköyhtiöösi.
[/quote]
olen muuttamassa joten teen uuden sähkösopimujsen ja tarvin
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:07"]Miten se sen tietäisi? Tarkista sähkölaskustasi tai soita sähköyhtiöösi. [/quote] olen muuttamassa joten teen uuden sähkösopimujsen ja tarvin
[/quote]
Osoite riittää kyllä!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:07"]Miten se sen tietäisi? Tarkista sähkölaskustasi tai soita sähköyhtiöösi. [/quote] olen muuttamassa joten teen uuden sähkösopimujsen ja tarvin
[/quote]
Osoite riittää kyllä!
[/quote]
ei riitä tässä tapauksessa
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:08"]
[/quote]
Jos olet tekemässä netissä sopimusta, osoite riittää. Jos ei riitä, vaihda sähköyhtiötä.
Kysymys oli et tietääkö isännöitsijä sitä
Onko kyse siitä, että sähkön myyjäyhtiö ei löydä käyttöpaikan numeroa pelkän osoitteen perusteella, ja sähkön myyjä on eri firma kuin paikallisen sähköverkon haltija? Siinä tapauksessa kannattaa kääntyä verkkoyhtiön puoleen, heiltä kyllä pitäisi löytyä tieto. Tosin yleensä kyllä myyjäyhtiö hoitaa selvitystyön asiakkaan puolesta, jännä jos tässä kohtaa homma on jätetty asiakkaan harteille.
Poikkeustapaus kuitenkin on esim. kauppakeskus tai muu toimitilarakennus, jossa kaikilla liikehuoneistolla on sama osoite mutta omat käyttöpaikkatunnukset. Silloin tieto pitää käsittääkseni selvittää isännöitsijältä tai vuokranantajalta, koska sähköyhtiö ei pysty arvuuttelemaan oikeaa käyttöpaikkaa pelkällä osoitteella, jos sen alla käyttöpaikkoja on lukuisia.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:51"]Siinäpä kysymys
[/quote]q
johon haluaisin vastauksen