Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja miehellä on suhde

Vierailija
25.06.2015 |

Tein viikko sitten positiivisen raskaustestin ja eilen sain tietää, että miehellä on ollut seksisuhde työkaveriinsa jo pitemmän aikaa. En ole vielä kertonut miehelleni raskaudesta. Olen ihan sekaisin! Haluaisin pitää lapsen, mutta en haluaisi tuoda sitä rikkinäiseen perheeseen. Mitä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se saatanan perseestä syntynyt vitun paska-aivo!!!!

Vierailija
2/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies, että tiedät hänen suhteestaan? Ota ero siitä paskiaisesta ja päätä sen jälkeen, pidätkö lapsen vai et. Voimia ja halaus!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pitäisin lapsen ja ottaisin eron.

Vierailija
4/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos salasit jo mieheltä raskauden viikon ajaksi, vastasit varmaan jo itsekin kysymykseesi.

Vierailija
5/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:24"]Tein viikko sitten positiivisen raskaustestin ja eilen sain tietää, että miehellä on ollut seksisuhde työkaveriinsa jo pitemmän aikaa. En ole vielä kertonut miehelleni raskaudesta. Olen ihan sekaisin! Haluaisin pitää lapsen, mutta en haluaisi tuoda sitä rikkinäiseen perheeseen. Mitä teen?
[/quote]
Itse en kyllä tuollaisen kanssa lasta tekisi. Loppuiän riippa ja mielipahana mukana mies kulkisi vaikka kuinka haluaisi unohtaa.

Vierailija
6/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäis miestä enkä lasta. En haluaisi sitoa itseäni loppuiäksi tuollaiseen mieheen.

Vierailija
7/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lapsen?

Vierailija
8/8 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois ihan vakavan keskustelun paikka miehesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi