Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukan poisto, otitteko särkylääkettä ennen?

Vierailija
25.06.2015 |

Ennen asennustahan suositellaan otettavaksi särkylääkettä vähän ennen, mutta miten on poiston kanssa? Sattuuko poisto?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako se särkylääke muka jotain?

Vierailija
2/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu poisto ja on sekunnissa nykäisty pois paikaltaan.

Tosin itse tarviin miedon rauhoittavan kun menen mihinkään pimppioperaatioon. Se kohdunkaulaan laitettava juttu on oksettava ja samoin kun otetaan jollai pulloharjan näköisellä näytettä. Ja kierukan laitto... Hyistna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ja ison annoksen, sillä kaikilla tämä ei ole pikkuoperaatio. Mun kierukkaa kiskottiin ulos useita minuutteja ja se oli varsin ikävä kokemus. Kapine oli jotenkin jumissa. Ilokaasu olisi ollut kiva... Sen verran tuli tuosta synnytys mieleen.

Osasin arvata tämän etukäteen, sillä kierukan lankoja ei tuntunut ja aikaisemmalla gynekäynnillä piti ultrata, että saatiin varmuus kapistuksen olemassaolosta.

Vierailija
4/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei gyneoperaatiot haittaa, voisin käydä niissä vaikka viikoittain kun eivät ole yhtään epämiellyttäviä, ts. menevät helposti. Mutta auta armias jos suuta/kurkkua pitäisi tutkia... Kiitos ei! ;D

Mullakaan ei tuntunut/näkynyt lankoja ja tämä pikkupaskiainen on saanut tulehduksenkin aikaan, eli jo valmiiksi alavatsa (eli kohtu) vähän arkana. Ultrassa tosin todettiin että kierukka on valunut pari milliä alkuperäisestä paikastaan kohtisuoraan alas, eli luulisi olevan lähempänä kohdunkaulaa.

Ap

Vierailija
5/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ota varoiks pari buranaa. Ja tuolle joka ihmetteli sitä, että auttaako se muka jotain niin kyllä se ihan todistetustikipua lievittää. Vähän sama, kun jotkut uskoo henkeen ja vereen pahassa kurkkukivussa johonkin hemmetin imeskelytabletteihin, eikä suostu mitään särkylääkkeitä ottamaan, vaikka todistetusti särkylääkkeet auttaa siihenkin paremmin, mutta ihan itse saa kärsiä jos tahtoo. Sitten on näitä, joilla panadol ei auta mihinkään, mutta burana auttaa tai parhaimmassa tapauksessa ibumax ei auta, mutta burana auttaa. :D

Vierailija
6/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyppäsin vaan sen itse pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en ymmärtänyt ottaa lääkettä ennakkoon. Olisi pitänyt. Vei jalat alta. Heti toimenpiteen jälkeen otin kaksi Buranaa. Istuin tk:n käytävällä tunnin. Oli pakko lähteä hakemaan lapsi päiväkodista. Sieltä taksilla kotiin ja ihan toistaitoisena meni se ilta.

Vierailija
8/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tarvinnut mitään. Mutta Burana / vastaava on suositus. Tosi nopea homma yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se oli kuin pienimuotoinen synnytys polttoineen, mutta poltot loppuivat toimenpiteen jälkee. Eli jouduin sen kuin synnyttämään, oli kai kohdunsuu niin kireä.

Vierailija
10/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä siis odotan, mitä tuleman pitää!

Laittaessa kyllä tuntui selkeät pikkusupistukset reisiin saakka (kuin jälkisupistukset), mutta en kokenut sitä kovin pahaksi. Ja samoja oloja on nyt tämän hiton tulehduksen kanssa useamman viikon ollut, ihan kuin valmistautuisi pienimuotoiseen synnytykseen kun supistelee viikkotolkulla niin että alavatsa ja -selkä on tulessa samoin kuin reidet ja lantio ja kohta sen pirulaisen saa ulos ;D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa vain nypättiin, ei sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi