naimisiin eronneen kanssa?
Onko outoa mennä naimisiin miehen kanssa, joka on sen jo kerran nuorena tehnyt ja nopeasti sitten eronnutkin? Nouseeko wt-vibat?
Kommentit (13)
No voi herranen aika, aika monet on toista tai kolmatta kertaa naimisissa vaikkei ole wt.
Mikä on wt? Olen liian vanha näihin lyhenteisiin kun en ymmärrä. Sori.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:14"]Mikä on wt? Olen liian vanha näihin lyhenteisiin kun en ymmärrä. Sori.
[/quote]White trash=valkoihoista roskasakkia
Nousee wt-vibat jos nuorena mennyt naimisiin ja taas kohta menossa.
En muutenkaan ymmärrä, miksi mennä naimisiin jos on jo kerran osoittanut, ettei se homma päde millään tavalla. En haluaisi jo kerran eronnutta miestä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:51"]
Nousee wt-vibat jos nuorena mennyt naimisiin ja taas kohta menossa. En muutenkaan ymmärrä, miksi mennä naimisiin jos on jo kerran osoittanut, ettei se homma päde millään tavalla. En haluaisi jo kerran eronnutta miestä.
[/quote]Samalta välillä tuntuu, mutta kauheaa olisi rankaista miestä menneisyyden toilailuista. Erosta on kuitenkin aikaa joku 6-7 vuotta jo ja juttu päättyi naisen uskottomuuteen. Eikä heti oltaisi menossa, mutta välillä asia pyörii mielessä. Kyllä se vaikuttaa fiilikseen, kun toiselle kokemus ei ole ainutlaatuinen. AP
Mitkä olisi avioliiton motiivit. On wt mennä ylipäätänsä naimisiin. Kyllä naisella pitää olla riippumattomuus miehestä ja mahdollisuus helppoon eroon, jos suhde ei toimikaan.
Viitsisikö alapeukuttajat kommentoida jotain? Miksi on väärin kyseenalaistaa toisen harkintakyky, jos sen on jo kerran osoittanut huonoksi menneisyydessään? AP
tärkeintähän on saada mies nalkkiin ja vähintään tekemään näyttävän kosinnan että näkee eksät ja varsinkin se avioeksä että tässä ollaan nyt oikeesti tosissaan liikkeellä
Hyvä kun käytätte tuota wt-termiä, menisi muuten sekaisin tummaihoisen roskaväen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:00"]
Viitsisikö alapeukuttajat kommentoida jotain? Miksi on väärin kyseenalaistaa toisen harkintakyky, jos sen on jo kerran osoittanut huonoksi menneisyydessään? AP
[/quote]
On se väärin kyseinalastaa! Ketään ei saisi määritellä hänen menneisyytensä perusteella. On inhimillistä tehdä virheitä. Ethän sinäkään ole virheetön, että voisit vaatia täydellisyyttä, ethän?!
Mä ainakin alapeukutan kaikkea, missä mainitaan wt...
Up