Mies 29v + 1v miettii; kävin tanssimassa
Lueskelin vähän sanakirjaa myös ja join alkoholittomia juomia. Sitten lopulta menin ihan tyhjälle tanssilattialle kokeilemaan hapuilevasti askelia, jotka eivät oikeastaan liittyneet itse musiikkiin, mutta yritin sovittaa niitä siihen ja sitten lopulta liikuin yhä vaistomaisemmin. Kun siinä sitten olin ollut silmätikkuna jonkin aikaa, kohtalaisen iso naisjoukko tuli lähelleni tanssimaan myös, vaikka tilaa olisi ollut tanssia paljon kauempanakin. Tätä kesti aika pitkään ja kaksi näistä naisista haki katsettani useamman kerran ja tuli myös tanssimaan ihan lähelle, jolloin kävi mielessä koskettaa käsiä tai olkapäitä, mutta en sitten saanut sitä tehtyä. Joku kolmas saattoi myös tanssia aivan nenässäni kiinni selin minuunpäin.
Hiki tuli pintaan ja lopulta lähes kaikki noista naisista lähtivät, jolloin jäin vielä yksin joksikin aikaa, mutta musiikki oli melkein koko ajan vierasta.
Mutta se oli ensimmäinen kerta kun tanssin noin spontaanisti, yksin ja suurelle yleisölle ja sitten minusta tuntui, kuin olisin ollut paikan suosituin mies, vaikka se nyt jää arvoitukseksi, koska olin niin pidättyväinen ja haavoittuvainen.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 03:06"]
Muutama päivä sitten julistit tällä palstalla kuinka miehet ovat niin paljon naisia parempia ja kuinka jokaisen naisen tulisi ihailla ketä tahansa miestä, koska mies on automaattisesti naisen yläpuolella, jne. Nyt taas yrität metsästää naista kaikin keinoin! Säälittävää! En ymmärrä miksi kukaan itseään kunnioittava nainen haluaisi olla sinun kaltaisesi henkilön kanssa missään tekemisissä... Vaikka löytäisitkin joskus naisen, et varmasti onnistuisi peittelemään misogyniaasi ja mielenvikaisuuksiasi kovin pitkään.
[/quote]Taidatpa taas vääristellä tuttuun tapaan. En usko sanoneeni noin, vaikka jotain provosoivaa olenkin voinut sanoa, koska täällä on paljon miehiä vähätteleviä juttuja ja toki siinä omaan pahaan oloon yhdistettynä tunteet välillä kuohahtaa.
-Mies 29v + 1v-