Mihin aikaan lapsenne tulevat su-iltana isän luota kotiin?
Meillä ex-miehen kanssa erimielisyyttä asiasta. Minun mielestä klo 21 on aivan liian myöhään kun kaikilla kolmella maanantaina 8:lta kouluun ja muutenkin ovat yleensä tosi väsyneitä viikonlopun jälkeen. Mun mielestä klo 20 ois ehdoton takaraja, jos mä saisin päättää. Mites teillä muilla?
Kommentit (25)
luulin ap että kyseessä on alakoulua käyvät lapset=)
Meillä murkut tosiaan ei enää vietä säännöllisiä jokatoinenvkl isänsä luona ollenkaan (vaikka välillä toivoisinkin=)
ja eihän ne muutenkaan tuu kotiin kun viim klo 21=))
Olisit tyytyväinen että suostuuvat vielä menemään isälleen=))
ja todellakin nuorimmallakin alkaa olla murkkuiän oireita. Eikä minusta yhä edelleenkään ole hyvä ajatus että isä veisi lapset maanantaina kouluun (ei taitaisi onnistua työnsä puolestakaan), olisivat siis vielä enemmän väsyneitä kuin nyt kun saavat edes jonkinmoisen yöunen. Kun kuitenkin välitän siitä miten koulussa jaksavat.
Joku antoi hyvän neuvon; unohda se nirppisvouhkaaja. Sen teen ;) ap
niin toivoisin että olisivat kotona viim klo 18 koska haluavat vielä olla kavereiden kanssa hetken,lapset ovat ysillä ja seiskalla.
Silloin kun olivat vielä koko vkl:n,eli n vuosi sitten,tulivat jo yleensä klo 15 koska halusivat jo kotiin ja kavereiden luonakin ehti vielä olla.
Isä ymmärsi tilanteen,onneksi=)
Joten ymmärrän tilanteesi kun nuorinkin on kuitenkin vielä lapsi joka tarvii mm kunnon yöunet.
Luulin että kaikki ovat jo ainakin yläkoulussa
t 22
Meillä on sääntö että yhdeksältä unten maille, että jaksaa herätä aamulla kouluun.
Jos nukkumaanmeno jostain poikkeuksellisesta syystä viivästyy yli puoli tuntia on aamulla herääminen vaikeaa. Helposti tulee kiukuttelua.
Selkeä rytmi on tärkeää ja riittävä yölepo. Vitosella on koulu jo vaativaa kun tuli uusia oppiaineita.
Mä en suostuis tuohon että tois 21 se on liian myöhään.