Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TORJUMINEN ei ole hauskaa!

Vierailija
24.06.2015 |

Torjuminen siististi vie energiaa. Mä en ainakaan saa siitä mitään kiksejä. Ehkä jotkut pystyy kusipäisyyteen helposti? Jotenkin on sellainen käsitys, et jotkut miehet luulee sen olevan helppoa ja hupia naisille. Että vain miehillä menee energiaa niissä tilanteissa. Kyllä naisellakin menee jos haluaa olla pahoittamatta toisen mieltä ja hoitaa jutun siististi. Olen sen verran empaattinen kuitenkin. Joudun keksimään valkoisia valheita, vaikken edes tykkää valehtelusta. Baarissa överisti humalassa olevia kohtaan ei tarvii kyl mun mielestä olla kohtelias. Onneks käyn baarissa harvoin.

Tää tuli mieleen taas kun nyt kesäkuussa olin sopinut treffit puistonpenkille kaverini kanssa. Siinä sitten odottelin isojen maalauskankaiden kans. Penkille istahtikin sitten mies, sellainen ongelmainen reppana, heti näki. Icebreakerinä oli tietty maalauskankaat enkä mitenkään olis voinu olla vastaamatta asiallisiin kysymyksiin. Kertoi sit omista harrastuksistaan, kohteliaasti kuuntelin ja vastailin ja samalla vilkuilin voisiko kaverini pelastaa minut jo. Ehdotti kahvittelua, keksin nätisti valheen etten vietä kesää tässä kaupungissa. Mua vähän pelottikin se tyyppi, ettei millään moralla vedä kylkeen. Jotkut voi olla arvaamattomia.
Varttihan siinä vierähti ja kun näin kaverini kaukaa, ponkaisin ylös, mutta käännyin vielä sanomaan että "kivaa kesää, oli mukava keskustella"ja hymyilin. Hän sanoi "kiitos samoin". Varmasti jäi hänelle hyvä mieli.

Kylhän miehetkin voi joutua torjumaan. Miettikää jos joku Johanna Tukiaisen tyylinen (anteeksi, Johannalle kaikkea hyvää kuitenkin!) alkaisi työpaikalla tai missä vaan, osoittaa kiinnostusta? Miettikää sitä tuskailua asian kanssa...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:19"]Enpä osaa sanoa, kun kokemusta vain torjutuksi tulemisessa.
M27
[/quote]
❤ sinulle

Vierailija
42/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:21"]Ollos huoleti, ainakaan minun taholtani et saa minkäänlaista epäasiallista huomiota osaksesi, olen puhtaasti asialinjalla liikkeellä ja jätän tyypillisesti huomioimatta muut ihmiset kokonaan.

Mitä nyt tuttuja ja työkavereita tervehdin ja jutustelen niitä näitä, tuntemattomia en vaivaa, ellei ole aivan pakko jonkun asian toimittamiseksi, etten vaan häiritsisi ketään.

Tämä linja ei ymmärrettävästi ole tuottanut mainittavaa menestystä naisrintamalla, mutta tällä mennään.
[/quote]
Nyt kuule do something äläkä sääli itseäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:32"]
Oma kokemukseni on sellainen, että kohtelias ja ystävällinen käytös ei toimi baarissa ollenkaan. Muuten elämässä toki.
[/quote]
Eli ethän sinä ole vääränlainen. Olet vain väärässä paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi