Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja mietin vain kuolemaa! :|

Vierailija
24.06.2015 |

Työttömyys alkoi, mutta niin kohta myös äitiysloma. Lapset siitä huolimatta päiväkodissa, vien lapset sinne ja tulen itse kotia nukkumaan.
Nukun 2-4h päivä, aivan uupunut olo. Illat istun sohvalla, mässään ja mietin kuolemaa.
Tuntuu ettei mitään väliä miltä näyttää, turha liikkua jne. koska arkku on kuitenkin suljettu.
Koskaan aikaisemmin ei ole ollut tällaista oloa, aikaisemmat raskaudet ilon ja odotuksen aikaa, mikä mättää??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Depressio?

Vierailija
2/8 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus .. että silleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin!

Vierailija
4/8 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksesta pitää puhua. Varaa aika lääkärille, tai hoitajalle (neuvolaan, tai terkkariin). Avaa keskustelu, kerro rehellisesti miltä sinusta tuntuu. Apua saa, jos on rohkeutta avautua.

Tsemppiä. Nyt puhumaan asiat selväksi.

Vierailija
5/8 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mikään lääkäri voi auttaa kun ei pysty lääkkeitä syömään raskausaikana?
Olisi ihana saada itsensä takaisin ja ostaa edes se 1. body. Tätä menoa vauva syntyy ilman että olen mitään hommannut

Vierailija
6/8 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin koko raskauden ajan väsynyt. Pian lapsen synnyttyä masennuin. Sinuna varaisin jo nyt ajan lääkärille / perheneuvolaan, saatat tarvita lääkityksen jo nyt. 

Vierailija
7/8 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:39"]

Miten mikään lääkäri voi auttaa kun ei pysty lääkkeitä syömään raskausaikana? Olisi ihana saada itsensä takaisin ja ostaa edes se 1. body. Tätä menoa vauva syntyy ilman että olen mitään hommannut

[/quote]On olemassa depressiolääkkeitä, joita voi käyttää raskausaikana, lähellä synnytystä niitä käytetään vain yleensä hieman tavanomaista pienemmällä annostuksella. 

Vierailija
8/8 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluapu on ahdistusta aiheuttavissa elämän käännekohdissa monesti vähintään yhtä tehokasta kuin lääkehoito! Puhu olostasi neuvolassa, pyydä apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan