Saari /Teema
Kuka katsoo kyseistä sarjaa? Paras mitä oon koskaan katsonut. <3
Kommentit (11)
Katson jo toista kertaa. Todella hieno sarja. <3
Katsoin, kun tuli eka kerran. Sarja on tehty kirjan pohjalta, kirjoittanut Victoria Hislop. Kirjassa kerrotaan enemmän henkilöistä ja tapahtumista, elokuvissa ja tv- sarjoissa joudutaan aina jättämään osa kirjan tapahtumista pois.
Lopputunnus on myös ihana. Harmittaa vain, että sarjan hyvät ihmiset kärsivät niin paljon. :(
Mietin kanssa että haluan kyllä lukea tuon kirjan. Ihana sarja, mitenköhän mulla on menny totaalisen ohi tämä kun tuli edellisen kerran. Milloin muuten tuli?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:07"]
Mietin kanssa että haluan kyllä lukea tuon kirjan. Ihana sarja, mitenköhän mulla on menny totaalisen ohi tämä kun tuli edellisen kerran. Milloin muuten tuli?
[/quote]Pari vuotta sitten tuli eka kerran.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:11"]
[/quote]
Siinä tapauksessa on tainnut tulla useampaankin kertaan koska tuli myös viime vuonna. Mahtava sarja.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:11"]
[/quote]
Siinä tapauksessa on tainnut tulla useampaankin kertaan koska tuli myös viime vuonna. Mahtava sarja.
[/quote] Aivan, viime vuonna tuli, kun tarkistin asian. Muistin varassa laiyoin tuon "pari vuotta sitten" , mutta aika menee niin nopeesti, että ei kannata luottaa muistiin. On siis tullut vain kerran aikaisemmin.
Sama kirjailija, Victoria Hislop, on kirjoittanut kirjan Elämänlanka, jonka tapahtumat sijoittuvat myös Kreikkaan. Kirjassa on samanlainen rakenne kuin Saaressakin eli tapahtuu nykyajassa ja menneisyydessä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:39"]Sama kirjailija, Victoria Hislop, on kirjoittanut kirjan Elämänlanka, jonka tapahtumat sijoittuvat myös Kreikkaan. Kirjassa on samanlainen rakenne kuin Saaressakin eli tapahtuu nykyajassa ja menneisyydessä.
[/quote]
Kiitos vinkistä, pitääkin etsiä käsiini :)!
Kuka on teidän suosikki hahmoista?
Katsoin aikoinaan. Pidin.