Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keitä kevätaurinko ei piristä?

Vierailija
12.02.2022 |

Nyt alkaa taas se kevään hehkutus, ai että ihanaa kun aurinko paistaa jne.. Itsellä taas päinvastoin, kevätaika tarkoittaa mulle väsymystä ja alavireisyyttä. Se ärsyttää kos en haluaisi asian olevan niin. Siksi ärsyttää vielä enemmän ne jeee ihanaa, oon niin täynnä virtaa kun kevät koittaa -jutut. Koen itseni huonommaksi vaikka tiedän että tämä vain on mulle luonnollista.. Onko muita samanlaisia outoja kuin minä? Miten te vastaatte näille kevät ihmisille?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa ja ahdistaa tuo kevätaurinko

Vierailija
2/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its arit lisääntyvät keväisin juuri siksi, kun lisääntyvä valo ei ole suhteessa omiin ajatuksiin.

Sinä tunnet itsesi. Elä sen mukaan ja kääriydy vilttiin lukemaan kirjaa tai palstailemaan. Kuukauden päästä on jo niin valoisaa, ettei sitä kukaan enää jaksa hehkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet väsynyt

Vierailija
4/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ahdistaa. Keväät on olleet viime vuodet aina yhtä pahoja. Luonto herää ja tuntuu että joka paikka on täynnä onnellisen näköisiä ja rakastuneita ihmisiä. Kuin katselisi maailmaa jostain kauempaa, tyynen rauhallisesti. Jos tutkii omaa elämää ja parisuhdetta liian läheltä, sattuu liikaa. Yritän siirtyä kauemmaksi elämäni suruista. En osaa selittää tätä, todennäköisesti kukaan ei käsitä. Joskus ylläpidän kulissia palstajutuissakin, vaikka täällä ollaan anonyymejä. Se on oikeasti järjetöntä

Vierailija
5/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaksijakoisen fiilikset. Nyt kun kerrankin on lunta, haluaisin että talvi (ja pimeys) jatkuisivat vielä. Helmikuussa valon määrä lisääntyy turhankin dramaattisesti.

Odotan auringon laskemista, ja lähden vasta sitten lenkille. Talvisin tykkään lenkkeillä nimenomaan pimeässä. Mutta kyllähän tuo valokin tuo energiaa päivään.

Vierailija
6/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaksijakoisen fiilikset. Nyt kun kerrankin on lunta, haluaisin että talvi (ja pimeys) jatkuisivat vielä. Helmikuussa valon määrä lisääntyy turhankin dramaattisesti.

Odotan auringon laskemista, ja lähden vasta sitten lenkille. Talvisin tykkään lenkkeillä nimenomaan pimeässä. Mutta kyllähän tuo valokin tuo energiaa päivään.

Vierailija
7/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja johtuu siitä että inhoan liikkua ulkona valoisaan aikaan ihmisten töllisteltävänä.

Vierailija
8/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama. Tykkään ulkoilla nimen omaan pimeässä illalla. Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilu talvella pimeällä on paljon mukavampaa kuin päivän valossa! Itsekin odotan illan tuloa että saisi nauttia siitä vielä vähän aikaa.

Vierailija
9/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ei piristä. V*tuttaa vaan.

Vierailija
10/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku saa pistää aurinkolasit päälle

Vierailija
11/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on ollut mulle aina vaikeaa aikaa. En meinaa tottua valoon, tekisi mieli vain jatkaa vällyjen alla pötköttelyä, mutta se ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä. Lempivuodenaikani on syksy.

Vierailija
12/12 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn seuraanne. Ahdistava on kirkkaus ja häikäisevät auringonsäteet. Autolla ajokin on yhtä tihrustamista.

Ja se ikuinen "kevättä kohti mennään" ja ollaan niin hemmetin pirteitä että.

Pakko venyttää naamaansa joku teennäinen kestoirvistys, niin saa olla rauhassa, kun eihän kukaan voi ymmärtää, että joku alkaa piristyä ja elää kun syksy ja pimeys saapuvat. Katselen vielä tunnelmaa luovia puskien pihavaloja viimeisiä viikkoja ja otan kohta keittiön ikkunasta valorinkulan pois.

Ei mene kauaa, kun taas alkaa kuuma paahde ja ilmalämpöpumppu hurisee aamusta iltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän