Olen taas juovuksissa
Viime lauantaina oli niin kamala kanuuna, että ajattelin olla juomatta hetken.No, viikonhan sitä kesti.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Itse kevyessä nousussa. Jostain tuli taas kuningasidea, että voisi ehkä ladata tinderin ja kokeilla, että onnistuisiko löytää edes joku naispuolinen henkilö, joka kiinnostuisi. Lopputulos on jo tässä vaiheessa selvä, kukaan ei tykkää ja turrutan itseäni enemmän ja enemmän alkoholilla. Noh, pitää kai sitä ihmisellä harrastuksia olla. Mielenterveys ja maksa kiittää.
Terveisin Naispelko28
Alan olla humalassa mutta voisimme tavata 👆🏻
Vierailija kirjoitti:
Olen räkännissä
Juo lisää koko esiviikko ihan kirkasta viinaa ... jos krapula niin juo toinenkin viikko. Oot kova miesten mies. 🤭😝
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli vetaista kunnon känni. Eilen join vaan kolme siideriä. Viinit jäi kokonaan juomatta.
On kiva vaan aloittaa vaikka aamu 7- musaa, viestitellä huom!!! sman hnekisen kanssa. Ja käydä oikeesti yöunille. Eli toi aamu-aamupäiväkänni on parasta. Voi vamistaa ruuat etukäteen, ei tarvii kuin lämmittää. Inhoon ilta-yöjuomista kun sotkee yöt. Ja niin siksi ruoka etukäteen, ettei tule turvallissuusuhkaa, olao jne. Ja mikä Ettei, jos jää aika se 1 puhdas pv toipua ennen duunia. Monilla noi vapaatkin on keksellä viikkoa- no mikä ettei, pidetään kiinni tuosta 1 selkopäivä!!!!!!!!! SWit velvoitteet, Kyllä muuten vaikuttaa yöuniin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen räkännissä
Juo lisää koko esiviikko ihan kirkasta viinaa ... jos krapula niin juo toinenkin viikko. Oot kova miesten mies. 🤭😝
Olen nainen.
n34
Niinhän se on ettei vähän juomisesta ole mitään hyötyä.