Olen taas juovuksissa
Viime lauantaina oli niin kamala kanuuna, että ajattelin olla juomatta hetken.No, viikonhan sitä kesti.
Kommentit (27)
Miksi kohtelet itseäsi kaltoin? Kyllä sinä ansaitset parempaa. Uskon, että tilanteesi paranee ja pysyt terveenä.
Minä toivon myös että välittäisit itsestäsi enemmän.
Huomen aamulla töihin vai?
Itse kevyessä nousussa. Jostain tuli taas kuningasidea, että voisi ehkä ladata tinderin ja kokeilla, että onnistuisiko löytää edes joku naispuolinen henkilö, joka kiinnostuisi. Lopputulos on jo tässä vaiheessa selvä, kukaan ei tykkää ja turrutan itseäni enemmän ja enemmän alkoholilla. Noh, pitää kai sitä ihmisellä harrastuksia olla. Mielenterveys ja maksa kiittää.
Terveisin Naispelko28
Tekis mieli vetaista kunnon känni. Eilen join vaan kolme siideriä. Viinit jäi kokonaan juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa olla laskuhumala ja mietin, että jaksaisiko lähteä Alkoon.
Jaksoin kävellä kuusi kilometriä. Koville otti.
Mä join ehkä viisi tai kuusi eilen, tänään kai enemmän. Ei asu lapset enää kotona.
Avasin äsken siidrin.
Yh vapaa viikko
En pysty lähtemään isää katsomaan. SSORI
n26
Isämpäivä menee nyt juodessa anteeksi
Yh 30
Mää oon lähössä kaljakauppaan, kohta on hyvä olla, nam"!
Keitin lapsille puuron ja sitten korkkasin.
Olen pleksit nyt
ketään muuta?
Kannel pubiin menijöitä ?
Isänpäivä lapset tulossa katsomaan ja olen maistissa....
M 64
Kännäämisen huono puoli on se että pitää juoda lisää tai tulee krapula. Sitten tulee se ettei saata juoda ja aivan hirveä krapula. Ainoa päihde saatavilla monen makuisena ja vahvuisena. Jos yksi maku tökkii tai ei mene alas niin juo jotain muuta. Mä olen kaikessa niin käytännöllinen. Kun ryyppäsin paljon niin ostin kerralla tarpeeksi. Turha se on rampata joka päivä hakemassa lisää.
Mua tympäisee kun vertaa suomea moneen muuhun maahan. Euroopassa ja pohjoisamerikassa voi valita sentään kahdesta päihteestä. On se piru vie ihmeellistä kun valheella sillä porttiteorialla kannabis saatiin laittomaksi. Nyt kun on myönnetty että se porttiteoria oli vain sellainen keksitty juttu kun muutakaan haittaa ei löytynyt kiellon perusteluksi niin luulisi että kiellon voi kumota. Ehei ei niin millään voi muuttaa lakia jolle ei ole perusteita. Tekisi mieli sanoa piip rumasti.
Mulla alkaa olla laskuhumala ja mietin, että jaksaisiko lähteä Alkoon.