Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veet vahaliuskat

Vierailija
24.06.2015 |

Oletteko kokeilleet niitä liuskoja sääriin? Toimiko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
2/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sääriin, mutta ne bikinirajaan tarkoitetut kylmävahaliuskat on ihan HIRVEITÄ!!! Sattuu, karvat lähtee huonosti ja lopulta sitä vahamönjää ei saa ihosta eikä ihokarvoista irti millään. Olisi tehnyt mieli kynsilakassa uittaa.

En ikinä, ikinä osta enää ja loput menee roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttää veetiä, kun voi käyttää av-mamman sokerointia!? Luomua tai vähintäänkin luonnollista ainetta(riippuu käyttämistäsi valmistusaineista), karvat lähtevät erinomaisesti ja iho on käytön jälkeen pehmeä pitkään!

Vierailija
4/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:08"]

Miksi käyttää veetiä, kun voi käyttää av-mamman sokerointia!? Luomua tai vähintäänkin luonnollista ainetta(riippuu käyttämistäsi valmistusaineista), karvat lähtevät erinomaisesti ja iho on käytön jälkeen pehmeä pitkään!

[/quote]

Siksi, ettei ole säärikarvoja lainkaan. Mutta bikinirajat ja kainalot sitten höylällä, niin hyvä tulee.

Vierailija
5/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn nyt flunssassa vähän hitaalla, joten voisitko 5 vähän tarkentaa viestiäsi / viestisi yhteyttä lainaukseen? :)

Vierailija
6/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niillä kylmävahaliuskoilla poistanut karvoja niin sääristä, kainaloista kuin bikinialueeltakin (&beyond, posliiniksi). Tarvii käyttää melkein aina epilaattoria, eli vaha poistaa hyvin muttei täydellisesti :)

Vierailija
7/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Itse käytän niitä kasvoihin tarkoitettuja liuskoja ylähuuleen ("viiksiin") ja toiminut loistavasti. No, mites se sokerivaha tehtiinkään? Sitä olen kokeillut melkein 10v sitten. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi