Taisi jäädä korvaus saamatta Finnairilta :(
Lentoni ajoittui lakkopäivälle kesäkuun alussa. Tein ohjeiden mukaisen peruuttamisen ja varasin uuden lennon. Anoin takaisinmaksua asianmukaisella lomakkeella. Siitä on nyt 3 kuukautta, eikä mitään kuulu, eikä korvaushakemustani ole käsitelty. Sinne meni rahani?!
Kommentit (10)
Johto huonontanut Finnairin palveluja, edes lehteä ei ole enää koneessa saatavilla. Itselleen haalivat isot bonukset. Aijai!
Vierailija kirjoitti:
Niillä on pitkät jonot, kestää useita kuukausia käsittely. Kyllä ne vastaa.
Jos eivät korvaa eli kieltäytyvät, niin laita viestiä kkv.fi kuluttajaneuvontaan. Meillä Finnair eka kieltäytyi maksamasta, mutta kun tuo kkv otti sinne yhteyttä puolestamme, tuli rahat.
Finnair kehotti minua vaihtamaan laklopäivän lennon ja sanoi, että uuden lennon joutuu maksamaan, mutta se korvataan. Olisipa outoa kieltäytyä maksamasta! Mutta kiitos tästä vinkistä! Ap
Odottelen myös ja mun hakemus on tehty jo toukokuulla.. Ei liity lakkoihin vaan muuten ylibuukkaukseen.
Finnair - halpalentoyhtiö premiumin hinnalla.
Kannattiko lähteä? Et ole yhtään fiksumpi nyt, maailma on ainoastaan hiilidioksiditonnin rikkaampi ja sinä pari sataa köyhempi.
Kannattaa ilmoittaa vaatimuksesta korkolain mukaisesta viivästyskorosta 7 vrk ylittävältä ajalta.
Viivästyneistä maksuista on oikeus vaatia ko. korvaus.
Niillä on pitkät jonot, kestää useita kuukausia käsittely. Kyllä ne vastaa.
Jos eivät korvaa eli kieltäytyvät, niin laita viestiä kkv.fi kuluttajaneuvontaan. Meillä Finnair eka kieltäytyi maksamasta, mutta kun tuo kkv otti sinne yhteyttä puolestamme, tuli rahat.