Miten ihminen pärjää kämpässä,jossa ei ole edes parveketta?
Kommentit (71)
Hyvin pärjään. Mun edellisessä kämpässä oli parveke enkä käyttänyt sitä koskaan. Käyttäisin parveketta vain siinä tapauksessa, ettei muista taloista olisi siihen suoraa näköyhteyttä, eikä naapurina olisi ketään röökaajaa. Tuossa edellisessä kämpässäni oli ikävä kyllä nämä molemmat. Sivulle oli myös kiva vesinäkymä, muttei siitä paljoa iloa noissa olosuhteissa ollut.
Parvekkeeton neukkukuutio rikastetussa lähiössä on eri asia kuin parvekkeeton jugend asunto arvoalueelta kaupungin keskustassa.
Olisikin ollut ihan liikaa odottaa, että ap olisi kertonut aloituksessa, miksi parveke muka ob välttämättömyys.... Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat eivät pärjää.
Hyvin pärjään, tupakoin liesituulettimen alla. Mulla on kyllä parveke, mutta siellä tupakointi kiellettiin. Nykyään tupakoin paljon enemmän kuin ennen, koska voin tehdä sen menemättä tonne kylmälle partsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tuuleta koskaan peittoja ja tyynyjä 🤔
Meillä ne kyllä ihan pestään.
Joka viikkoko? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset pärjää pelkällä parvekkeella, ilman omaa pihaa?
Siis mihin sitä omaa pihaa tarvitsee?
t. helsinkiläinen
Sinusta en tiedä mutta tämä helsinkiläinen tykkää kovasti omasta pihastaan eikä haluaisi olla ilman. Puutarhatöissä saa hyötyliikuntaa ja pihalla on ihanaa viettää aikaa ihan vuoden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat eivät pärjää.
Hyvin pärjään, tupakoin liesituulettimen alla. Mulla on kyllä parveke, mutta siellä tupakointi kiellettiin. Nykyään tupakoin paljon enemmän kuin ennen, koska voin tehdä sen menemättä tonne kylmälle partsille.
Näin myös meillä. Sitten kiellettiin myös huoneistoissa. Kaikille oli helpotus, kun röökaajat joutui muuttamaan.
Kaupungissa parveke on vain lisäriesa. Aina mustan pölyn peittämä kesäisin. Vuodevaatteet vaan likaantuu, jos niitä siellä tuulettelee. Ennen oli parveke. En kaipaa nykyisin. Talvella lunta tai jos lasit ne huurussa. Ja niitä pitää pestä. Kesällä liian kuuma. Hyvin pärjää ilman.
Asun alimmassa kerroksessa ja olen iloinen siitä, ettei parveketta ole. Se olisi vain turvallisuusriski.
Vierailija kirjoitti:
Asun alimmassa kerroksessa ja olen iloinen siitä, ettei parveketta ole. Se olisi vain turvallisuusriski.
Ai millä tavalla? Itse asun alimmassa kerroksessa ja minulla on sekä lasitettu parveke, että siitä lähtevä pihapaito. Millä tavalla olen erityisessä vaarassa, esimerkiksi rivitalossa tai omakotitalossa asuviin verraten?
Kunhan tulet vanhaksi niin ymmärrät.