Vähänkö grillimyyjän kanssa naurettiin kun joku koetti itsevarmana tilata "makkaraperunoita"
Sitten sain oman taksarini, niin en nähnyt miten tilanne päättyi. Varmaan se myyjä sitten veisti sille jonkun perunan makkarasta.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitapas juntti tilata sen teidän jyviskylänne ulkopuolella taksaria niin saat todennäköisimmin taksin siihen pihalle.
Koitappas kirjoitetaan ja lausutaan kahdella peellä.
Jyväsjunttilassa varmaan.
Missä helvetissä Jyväskylä edes on?
Joku läski teki aloituksen jostain helvetin taksareista :D
Vierailija kirjoitti:
Missä helvetissä Jyväskylä edes on?
Ihan siinä hevonvitunvieressä.
Vierailija kirjoitti:
Joku läski teki aloituksen jostain helvetin taksareista :D
Mulla on vaan isot luut.
Minä 16 v. ensimmäisessä kesätyöpaikassa grillillä.
Asiakas: saisinko yhen kortonkipaketin
Minä: ööö... tupakkakartongin?
Asiakas: ei kun kortonkeja
Minä: ?
Toinen myyjä sivusta asiakkaalle : Meillä ei valitettavasti ole
... asiakkaan lähdettyä sain pikakoulutuksen mikä on kortonki 🤣
Oliko nämä jyväskyläläiset sitä viikikuukkiporukkaa? Mikä helvetti siinä on että pitää väen vängällä kirjoittaa ja lausua kaikki eri tavalla kuin muut?
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaas kuka keksi taksarin? Margit.
Keksi käyttää makkaraperunoista väärää nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko nämä jyväskyläläiset sitä viikikuukkiporukkaa? Mikä helvetti siinä on että pitää väen vängällä kirjoittaa ja lausua kaikki eri tavalla kuin muut?
Kyllä se on niin että te muut niitä erikoisuudentavoittelijoita olette. Me ollaan täällä Jyväskylässä ihan tavallisia.
Ne harvat kerrat, kun käyn grillillä, tilaan makkaraperunat. Ja olen valmis maksamaan niistä mitä tahansa. Ja koskaan ei ole vielä kukaan kieltäytynyt tilauksesta. Mitään muuta en huoli.
Saahan niitä makkaraperunoita kutsua vaikka jöötiksi mutta ei se annos makkaraperunoista silti muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Ne harvat kerrat, kun käyn grillillä, tilaan makkaraperunat. Ja olen valmis maksamaan niistä mitä tahansa. Ja koskaan ei ole vielä kukaan kieltäytynyt tilauksesta. Mitään muuta en huoli.
Veistääkö se myyjä ne sulle ihan siinä odottaessa? Useamman kuin yhden?
Vierailija kirjoitti:
Mun lähigrillillä usein parikymppinen nainen myymässä ja aina nauraa vitseilleni 👍 Yleensä sanon, että maito rahalla ja hampurilainen munalla 😎
M35
Niinhän sä luulet. Oikeasti nauraa sun typeryydelle. Vanha vitsi joka ei ole ihan noin tökerö. Kun myyjä kysyy laitetaanko kaikki mausteet niin siihen vastataan jätä vähän muillekkin. Makkaraperunoille on parempi annoksen nimi. Se on makkaraherkku. Ihan samaa mutta kuulostaa paremmalta.
Taksaria myydään Jyväskylässä. Taksiautoilijoiden suosikkipaikka oli Savelan grilli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei liene jyväskyläläinen juntti joten ei varmasti ala veistelemään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei liene jyväskyläläinen juntti joten ei varmasti ala veistelemään mitään.
Porallakos ne sitten tehdään?
Edellä olija jonossa yritti tilata hampurilaista, vaikka kaikki tietää että Hampuri on Saksassa.
Miksi pitää haukkua jotain oman kotimaansa kaupunkia?
Vierailija kirjoitti:
Se viikki kuukki tyyppi kävi jopa mun hermoille. Naapurin koirakin häpesi niitä viikki kuukki sanoja. Koiva paaka kun sillä on parempi kuulo. Ei sitä saa kiusata typeryyksillä.
Ja jälkiruoaksi pikkanen kahvi.