Vähänkö grillimyyjän kanssa naurettiin kun joku koetti itsevarmana tilata "makkaraperunoita"
Sitten sain oman taksarini, niin en nähnyt miten tilanne päättyi. Varmaan se myyjä sitten veisti sille jonkun perunan makkarasta.
Kommentit (68)
Mikä helvetti on taksari? Eikä kannattaisi nakkikioskin omistajana kauheasti naureskella maksaville asiakkaille.
Harvemmin edes täällä näkee näin väsynyttä läppää.
Ikävää ja lapsellista ivata ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin edes täällä näkee näin väsynyttä läppää.
Se on läpändeerosta. Sitäpaitsi.
Siis latasit mobiilisovelluksen ja lähdit? Olisi se myyjäkin varmaan sinulle taksin tilannut.
Kyllä makkaraperunat on ihan yleinen annos grillikioskeilla. En ymmärrä aloituksen pointtia.
Makkaran muotoiseksi veistetty peruna.
"Varmaan se myyjä sitten veisti sille jonkun perunan makkarasta."
Taitaa olla aika tyhmä myyjä jos ei makkaraperunoita tunne.
Taksari ei ole sama kuin makkaraperunat vaikka te jyväskyläläiset niin väitättekin.
Mun tuntema taksari on ranskalaiset pihvillä ja munalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis latasit mobiilisovelluksen ja lähdit? Olisi se myyjäkin varmaan sinulle taksin tilannut.
Vau. Pizzataksi olikin tiedossa, mutta vihdoinkin näköjään saa kunnon ruokaa kotiin tilattuna.
Ranskalaisille perunoille on vaikeinta veistää baskeri päähän ja patonki kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Taksari ei ole sama kuin makkaraperunat vaikka te jyväskyläläiset niin väitättekin.
Mun tuntema taksari on ranskalaiset pihvillä ja munalla.
Saat melko yksin noin tuntea.
Onko kyseessä joku jyväskyläläinen grillikioski? 80-luvulla söin siellä Taksari-nimisen annoksen. Käytännössä se oli sama kuin makkaraperunat. Hyvää oli.
Koitapas juntti tilata sen teidän jyviskylänne ulkopuolella taksaria niin saat todennäköisimmin taksin siihen pihalle.
Mun lähigrillillä usein parikymppinen nainen myymässä ja aina nauraa vitseilleni 👍 Yleensä sanon, että maito rahalla ja hampurilainen munalla 😎
M35
Kato, joku jyväskyläläinen umpijuntti linjoilla (taksari on makkaraperunat jykeläisittäin.)
Vierailija kirjoitti:
Koitapas juntti tilata sen teidän jyviskylänne ulkopuolella taksaria niin saat todennäköisimmin taksin siihen pihalle.
Koitappas kirjoitetaan ja lausutaan kahdella peellä.
Ja autokin varmaan rahoitusyhtiön omistama.
Arvatkaas kuka keksi taksarin? Margit.
Juuri kun olit haukkaamassa taksaria, heräsit tyyny kuolassa.