Onko mielestäsi ällöttävää, jos 38-vuotiaalla miehellä
Kommentit (41)
On. Säälittävää varsinkin miehen kannalta, ja miehet ukkoutuvat pian tuon ikäisenä joten ei käy nuorta naistakaan kateeksi. N 42
Itse kun vanhenen päälle kolmikymppiseksi, niin en muita deittailekaan kuin alle 25-v. naisia.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:19"]
Ällöttävää. Menin tammikuussa uuteen työpaikkaan ja pidin esimiestäni tosi mukavana miehenä. Muutaman vuoden minua vanhempi, 39-vuotias. Hänellä oli pöydällä kuvia kouluikäisistä pojistaan. Nyt kesäjuhlissa minulle selvisi että hänen tyttöystävänsä on 21-vuotias amk:ta käyvä TYTTÖ. Meni kyllä esimiehestä maku.
[/quote]
Juu kauheaa. Kyllä sen olisi pitänyt olla POIKA.
Ei. Aikuisia ihmisiä molemmat. Minusta täysi-ikäisten suhteissa ei ole itsessään mitään ällöttävää, vaikka ikäeroa olisi enemmänkin.
Ei. Kumpikin on aikuisia. Ja kyllä siinä miehessä jotain täytyy olla kun noin nuoren kumppanin saa. Jos ei muuta niin ehkä rahaa ja kokemusta.
Minä olin 18-vuotias kun tapasin nykyisen mieheni, ja hän oli tuolloin 38-vuotias. Nyt kuusi vuotta myöhemmin edelleen yhdessä ja lapsiakin siunaantunut kaksi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:14"]Minä olin 18-vuotias kun tapasin nykyisen mieheni, ja hän oli tuolloin 38-vuotias. Nyt kuusi vuotta myöhemmin edelleen yhdessä ja lapsiakin siunaantunut kaksi.
[/quote]
Ihanaa kun itsellä on "nuori mies" eli omanikäinen. Jotenkin noloa jos vanha papparainen nuoren naisen kyljessä, enkä pystyis seksiinkään sellaisen kanssa. Mutta kukin tyylillään. P.s ymmärrän jos ei rahkeet riitä omanikäiseen niin sitten parempi vanha kuin ei mitään.;)
Ällöttävää. Menin tammikuussa uuteen työpaikkaan ja pidin esimiestäni tosi mukavana miehenä. Muutaman vuoden minua vanhempi, 39-vuotias. Hänellä oli pöydällä kuvia kouluikäisistä pojistaan. Nyt kesäjuhlissa minulle selvisi että hänen tyttöystävänsä on 21-vuotias amk:ta käyvä TYTTÖ. Meni kyllä esimiehestä maku.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:14"]Minä olin 18-vuotias kun tapasin nykyisen mieheni, ja hän oli tuolloin 38-vuotias. Nyt kuusi vuotta myöhemmin edelleen yhdessä ja lapsiakin siunaantunut kaksi.
[/quote]
Ihanaa kun itsellä on "nuori mies" eli omanikäinen. Jotenkin noloa jos vanha papparainen nuoren naisen kyljessä, enkä pystyis seksiinkään sellaisen kanssa. Mutta kukin tyylillään. P.s ymmärrän jos ei rahkeet riitä omanikäiseen niin sitten parempi vanha kuin ei mitään.;)
[/quote]
Jeps, kymmenen vuoden päästä tuon ikäinen alkaa olla pahasti ukkoutunut, ehkä kaljuuntuu tai ainakin hiukset harmaantuu sekä vatsa kasvaa jne. Tosi sexyä - not!
Eihän nyt tuo ole ällöttävää, päälle kaksikymppinenhän on hyvinkin jo itsenäinen aikuinen. Eri asia, jos se 38-vuotias jahtaa yläaste- ja lukioikäisiä teinejä ja nimen omaan sellaisia, joilla on sydänsuruja, koulunkäyntivaikeuksia, kotona riitoja jne. Ja uskottelee näille tytöille, että hehän ovat jo niiiiiin kypsiä. Tietysti aikuinenkin naisystävä voi tulla "valituksi" sen perusteella, että hänellä on ongelmia itsensä kanssa, mutta sehän ei kysy ikää se.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:19"]Ällöttävää. Menin tammikuussa uuteen työpaikkaan ja pidin esimiestäni tosi mukavana miehenä. Muutaman vuoden minua vanhempi, 39-vuotias. Hänellä oli pöydällä kuvia kouluikäisistä pojistaan. Nyt kesäjuhlissa minulle selvisi että hänen tyttöystävänsä on 21-vuotias amk:ta käyvä TYTTÖ. Meni kyllä esimiehestä maku.
[/quote]
Tuskin tyttö jaksaa kauaa vanhusta katsella. Kyllä se pokaa nuorempaa kun baariin lähtee.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:14"]Minä olin 18-vuotias kun tapasin nykyisen mieheni, ja hän oli tuolloin 38-vuotias. Nyt kuusi vuotta myöhemmin edelleen yhdessä ja lapsiakin siunaantunut kaksi. [/quote] Ihanaa kun itsellä on "nuori mies" eli omanikäinen. Jotenkin noloa jos vanha papparainen nuoren naisen kyljessä, enkä pystyis seksiinkään sellaisen kanssa. Mutta kukin tyylillään. P.s ymmärrän jos ei rahkeet riitä omanikäiseen niin sitten parempi vanha kuin ei mitään.;)
[/quote]
Omanikäisissä on ongelma, etteivät ole vielä aikuistuneet reilu parikymppisinä, haluavat juosta baareissa ja kavereiden kanssa. Ei ole vielä ammattia, ei uraa, ei mitään. Vähän kuin sijottaisi johonkin startuppiin rahahstojen sijaan, voi tulla hurjat voitot, mutta voi olla että menee sijoitukset suohon.
No oma ex-mieheni heitti 23 vuoden suhteen roskiin 46-vuotiaana kun löysi työpaikaltaan 21-vuotiaan tyttöystävän.
Kyllähän hän puhui tuosta tytöstä, mutta hän puhui usein työssä tapaamistaan ihmisistä enkä ajatellut siitä sen enempää.
No, nyt vuotta myöhemmin he asuvat yhdessä ja minä asun meidän kolmen lapsen kanssa (18v, 16v ja 13v)
Ei. Toisinpäin olisi kyllä hassua.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:51"]
No oma ex-mieheni heitti 23 vuoden suhteen roskiin 46-vuotiaana kun löysi työpaikaltaan 21-vuotiaan tyttöystävän. Kyllähän hän puhui tuosta tytöstä, mutta hän puhui usein työssä tapaamistaan ihmisistä enkä ajatellut siitä sen enempää. No, nyt vuotta myöhemmin he asuvat yhdessä ja minä asun meidän kolmen lapsen kanssa (18v, 16v ja 13v)
[/quote]
Tytöllä pian silmät avautuvat mihin ryhtyi kun alkoi vanhenevan ukon kanssa olemaan. Sitten ukkosi kinuaa takaisin-suosittelen, ette ota.
On ällöttävää, koska voisit olla hänen isänsä. 23 vuotias voi olla hyvinkin lapsellinen vielä ja teidän elämäntilanteet on todennäköisesti niin erilaiset tästä johtuen, että suhde on epäsuhta. Puhumattakaan, että harvemmin tuollainen ikäero takaa mitään oikeaa rakkautta, hyötysuhde se on molemmin puolin. Ei kukaan normaali ihminen kiinnostu isänsä ikäisistä ukoista.
Ei ole. Eikä ole siinäkään että minulla, 50 vuotiaalla on 33-vuotias aviomies.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:13"]
Ei. Kumpikin on aikuisia. Ja kyllä siinä miehessä jotain täytyy olla kun noin nuoren kumppanin saa. Jos ei muuta niin ehkä rahaa ja kokemusta.
[/quote]