Mitä kivaa lapsiperhe tekisi Turun suunnalla?
Olemme äiti, isä ja 1v. Mitä mukavaa kesäpuuhaa olisi täällä päin? Mielellään melko pienellä budjetilla? :)
Kommentit (18)
Keskiaikamarkkinat ensi viikonloppuna
Jukupark, Seikkailupuisto noin pienelle on hyvä ja täysin ilmainen, Kupittaalla.
Harjoitelkaa se hassu murre ja viihdyttäkää sen jälkeen kaikkia normaalisti puhuvia sillä.
Seikkailupuisto ja Ruissalon saaronniemen hiekkaranta.
Seikkailupuisto on tosi kiva, jukupark ehkä vähän turhan kallis. Itse en ainakaan 1 veen kanssa viitsisi tuhlata sinne. Mielummin johonkin normi uimahalliin kun ei ole helle edes.
Turunlinna on kiva ja edullinen paikka!
1v tuskin ymmärtää Turusta mitään. Vanhemmat voisivat vain totutella vanhemmuuteen ja matkoihin lapsi mukana.
Käykää ihmeessä aurajoen rantaan avatussa jäägurtti jäätelökioskilla.. Aivan älyttömän hyvää ja mitä mahtavin palvelu
1-vuotias ei tosiaan erikoista ohjelmaa kaipaa. Miettikää ennemmin että mitä itse tahdotte tehdä lapsi mukana. Kelit on kyllä kokoajan surkeat ja se vähän rajoittaa. Jakke jokilautta on mukava istuskelupaikka jos haluaa jokirantaa nähdä ja sinne pääsee rattaillakin.
Ruissalon kasvitieteellinen puutarha
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:46"]
[/quote] Ei noin pienelle.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:41"]
Seikkailupuisto on tosi kiva, jukupark ehkä vähän turhan kallis. Itse en ainakaan 1 veen kanssa viitsisi tuhlata sinne. Mielummin johonkin normi uimahalliin kun ei ole helle edes.
[/quote] Jos onnistut saamaan liikuntaseteleitä, niin niillä pääsee "ilmaiseksi".
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:55"]
Muumimaailma Naantalissa.
[/quote] Sikakallis!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:46"]
[/quote] Ei noin pienelle.
[/quote]
Sanoinkin vain! Kehun sitä aina kun vaan mahdollista.
Teette mitä itse haluatte. 1v:lle on ihan sama onko turkkuses vai berliinis.
Kuralan kylämäki