Naisista näkee vasta vanhemmiten ovatko tosi kaunottaria.
Kaikki 20v naiset ovat kauniita. Mutta osa rupsahtaa (ja lihoo) jo päälle 20v. Toiset ovat tyrmääviä vielä yli 40v.
Kommentit (7)
Tästä tulee ketju, jossa yli-ikäiset naiset uskottelevat toisilleen voivansa olla vielä kauniita. Sehän ei oikeasti tietenkään pidä paikkaansa.
Yli-ikäinen sana on tosi rasistinen. Kaikki me vanhenemme. Jokaisen ikäinen voi olla omalla tavalla kaunis. Vanhenemisen merkit näkyvät meissä eri tavoin ja eri ikäisenä, osa muutoksista, on perinnöllisiä. Esim. hiukset harmaantuvat ja harvenevat eri ikäisinä, ihoon tulee ryppyjä eri ikäisenä. Osaan asioista, kuten siihen painoon voi itse vaikuttaa.
Itse pidän itseäni kauniina naisena, ikää mulla on 47 v. Ihan sama mitä mieltä muut ovat, mutta se että osaan arvostaa itseäni, saa minut kulkemaan pää pystyssä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 07:17"]
Tästä tulee ketju, jossa yli-ikäiset naiset uskottelevat toisilleen voivansa olla vielä kauniita. Sehän ei oikeasti tietenkään pidä paikkaansa.
[/quote]
Ali-ikäinen hiljaa!!
Itse olen pohdiskellut onko jotkut miehet oikeasti aivan helvetin sokeita idiootteja, vai onko heidän mielestään tärkeämpi asia se että nainen on hyvä meikkaamaan (=huijaamaan) kuin että on luonnollisen kaunis?? Itse ainakin näin nykyisestä naisystävästäni heti ensisilmäyksellä paksun meikkikerroksenkin läpi kuinka kaunis hän on ilman meikkiä, ja tämä onkin yksi suurimmista syistä miksi minä ja hän olemme me, vieläkin. Luojan kiitos hän nykyään on vähentänyt meikkaamistaan. Mutta niihin muihin miehiin!! Itse en osaa edes katsoa naista meikkien kanssa, mielessäni aina muodostan kuvan miltä yksilö näyttää OIKEASTI! Mutta kai se vaan on niin että useimmilla miehillä ei se kuuluisa avaruudellinen hahmottamiskyky riitä, ja silloin tulee näitä: "Ei jumalauta minkä vierestä heräsin aamulla!", "Joo, eiköhän tää juttu ollu tässä, kun näin sen ekaa kertaa ilman meikkiä"...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 08:17"]Itse olen pohdiskellut onko jotkut miehet oikeasti aivan helvetin sokeita idiootteja, vai onko heidän mielestään tärkeämpi asia se että nainen on hyvä meikkaamaan (=huijaamaan) kuin että on luonnollisen kaunis?? Itse ainakin näin nykyisestä naisystävästäni heti ensisilmäyksellä paksun meikkikerroksenkin läpi kuinka kaunis hän on ilman meikkiä, ja tämä onkin yksi suurimmista syistä miksi minä ja hän olemme me, vieläkin. Luojan kiitos hän nykyään on vähentänyt meikkaamistaan. Mutta niihin muihin miehiin!! Itse en osaa edes katsoa naista meikkien kanssa, mielessäni aina muodostan kuvan miltä yksilö näyttää OIKEASTI! Mutta kai se vaan on niin että useimmilla miehillä ei se kuuluisa avaruudellinen hahmottamiskyky riitä, ja silloin tulee näitä: "Ei jumalauta minkä vierestä heräsin aamulla!", "Joo, eiköhän tää juttu ollu tässä, kun näin sen ekaa kertaa ilman meikkiä"...
[/quote]
Minä menin ensimmäisille treffeille ilman meikkiä. Mies tuli hakemaan enkä ehtinyt meikkaamaan. Nyt olemme olleet 16 vuotta yhdessä. Äitini ystävä sanoi minulle jo vuosia aiemmin että kannattaa mennä treffeille ilman meikkiä niin ei mies järkyty sitten kun näkee ekan kerran. :D Siskoni meikkasi ensimmäiset kaksi vuotta aina kun oli miehensä kanssa. Mies ei siis nähnyt siskoani ilman meikkiä ikinä sen parin vuoden aikana. Kertoo minusta paljon itsetunnosta kehtaako olla miehen edessä ilman meikkiä.
Jokainen voi kyllä pitää huolta terveydestään ja ulkonäöstään. Ja rupsahtaa ja lihoo ne miehetkin.