Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen maksanut viimeisen 5 vuoden aikana yli 300 000€ veroja

Kristallikissa
12.02.2022 |

Olen siis nettomaksaja. Mukana eivät ole tietenkään alvit tms.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet saanut ansiota, joka ei vastaa työtehoasi. Eikö vastikkeettomasta tulosta eli loisimisesta pitäisi viedäkin ainakin 90%

Vierailija
42/48 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on viety palkasta veroja, eläkemaksuja yms. 5 vuoden aikana n. 48 000e. Siihen päälle vielä kaikki kulutus tavaran ( ruuat, bensat, hygienia, tavarat, palvelut) verot päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää se, että jokun mielestä tämä ei ole totta. Taitaa itse olla niin köyhä, ettei ole koskaan kunnolla varallisuutta nähnytkään. Ei sijoitusasuntoja, ei osakesalkkua, ei mitään…

Ap

Heh, ja just aikasemmin kirjoitit et oot periny ton kaiken.. eli ei sulla ole työtä tehty noiden varallisuuksien eteen 😅hyvä onni ja tuuri käynyt sulla 👍suurinosa tekee kovasti töitä varallisuuden eteen.

Vierailija
44/48 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää se, että jokun mielestä tämä ei ole totta. Taitaa itse olla niin köyhä, ettei ole koskaan kunnolla varallisuutta nähnytkään. Ei sijoitusasuntoja, ei osakesalkkua, ei mitään…

Ap

Heh, ja just aikasemmin kirjoitit et oot periny ton kaiken.. eli ei sulla ole työtä tehty noiden varallisuuksien eteen 😅hyvä onni ja tuuri käynyt sulla 👍suurinosa tekee kovasti töitä varallisuuden eteen.

Juu, mutta miten ison varallisuuden muka työllään hankkinut ei ymmärrä, että mulla on päälle miljoona? Vastasi sille saivartelijalle, joka väitti minun valehtelevan.

Ennemmin joku rahaa koskaan näkemätön köyhä ei tajua, miten varallisuutta voi olla.

Ap

Vierailija
45/48 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huvittaa, kun on minua kiusanneita henkisesti sairaan oloisia palstalaisia, jotka eivät nyt minun perittyä millin omaisuuden, halua sitä uskoa todeksi, vaan edelleen jatkavat harhoissaan väittäen minun valehtelevan. Niin katkeria ovat toisen onnesta.

Ap

Vierailija
46/48 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Mun palkkatulot on ollut viidessä vuodessa 42 000. Niistä ei paljon veroja makseta.

Montako tuntia käytit opiskeluissa raatamiseen?

Opiskelu ei takaa hyvää tulotasoa vaan se osaaminen ja asiantuntemus.

Vierailija
47/48 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ymmärrän monia henkisesti sairaita, mutta en tyhjästä toista kohtaan ilkeitä. Sellaisi palstalla liikkuu paljon kiusaamassa ihmisiä, jos näillä on vaikeaa tai ilmaisevat jotain heikkouksiaan esim. vertaistuen toivossa.

Ap

Vierailija
48/48 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä ymmärrän monia henkisesti sairaita, mutta en tyhjästä toista kohtaan ilkeitä. Sellaisi palstalla liikkuu paljon kiusaamassa ihmisiä, jos näillä on vaikeaa tai ilmaisevat jotain heikkouksiaan esim. vertaistuen toivossa.

Ap

Jos oot oikeasti onnellinen nii jatka rauhassa sun elämääs äläkä vingu täällä 😅😆onnea sinulle ja sun rikkaudelle! Heippa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan