mä olen maksanut viimeisen 5 vuoden aikana yli 300 000€ veroja
Olen siis nettomaksaja. Mukana eivät ole tietenkään alvit tms.
Kommentit (48)
Mikä saa**nan nettomaksaja? Miten tuo tekee sinusta nettomaksajan?
Vierailija kirjoitti:
Maksanut enemmän veroja kuin ulosmitannut yhteiskunnalta varoja. Termi on sulle vieras?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ok, sun kaltaisen takia mun ei tarvitse mennä töihin.
Nauti rottailusta nyt kun vielä voit.
Vierailija kirjoitti:
Olet silti aivan yhtä sekopää kuin ennenkin. Ja ne verot ovat perintöveroa, eivät siis sun työllä ansaitsemia varoja.
Mua ilahduttaa kyseinen varallisuus suuresti. Nytkin pitää miettiä, miten ainakin osin (uudelleen)sijoittaa sellaiset 270 000€ + 170 000€. Tuottoja odotellessa 🤗
Ap
Ja mä olen nauttinut sun verorahoista täysin siemauksin. Ärsyttääkö?
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olen nauttinut sun verorahoista täysin siemauksin. Ärsyttääkö?
Ei ärsytä, koska mulla on paljon enemmän ja en mäkään ole rahani eteen mitään tehnyt. Ennemmin jos jokin ärsyttää niin verottaja. Koitan kyllä kiertää veroja sen verran, mitä helposti olisi mahdollista. Yhden kiinteistön ulkomailta olenkin veroitta saanut lahjaksi.
Ap
Kommenteistasi päätellen et ole kovinkaan älykäs. Koetko olevasi parempi kuin muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksanut enemmän veroja kuin ulosmitannut yhteiskunnalta varoja. Termi on sulle vieras?
Ap
Miten tuollaisen pystyy edes laskemaan? Mieti vähän mitä kaikkea verovaroilla kustannetaan!
Vierailija kirjoitti:
Kommenteistasi päätellen et ole kovinkaan älykäs. Koetko olevasi parempi kuin muut?
Olen kyllä älykäs. Koen olevani korkeammasta yhteiskuntaluokasta olevasta suvusta, kuin muut täällä keskimäärin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä älykäs. Koen olevani korkeammasta yhteiskuntaluokasta olevasta suvusta, kuin muut täällä keskimäärin.
Ap
Saahan sitä kokea, eri asia sitten pitääkö se paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten tuollaisen pystyy edes laskemaan? Mieti vähän mitä kaikkea verovaroilla kustannetaan!
No jos mietin, mitä sillä MULLE on kistannettu 5 vuoden sisällä, niin kuvitteletko tosiaan minun maksaneen Suomelle yli 60 000€ vuodessa?
En oikein usko. Mistä ne kustannukset otettaisiin, jos edes 300 000€ veroja 5 vuodessa ei riitä kansalaisen käyttämiin verovaroilla tuotettuihin palveluihin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Mun palkkatulot on ollut viidessä vuodessa 42 000. Niistä ei paljon veroja makseta.
Aika paljon kyllä ja viime vuonna 2000 mätkyt kun tulot oli jotain 48.000. Verotus on suhteellista niin sama fiilis kun maksaa 30% oli tulot mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSaahan sitä kokea, eri asia sitten pitääkö se paikkansa.
Toki näin, aika harvoin vain palstalla kommentoijat osoittavat minkäänlaista yläluokkaista otetta…
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki näin, aika harvoin vain palstalla kommentoijat osoittavat minkäänlaista yläluokkaista otetta…
Ap
ja sinä et koskaan...
kristallipossu laittoi huulipunaa mutta se on silti edelleen vaan possu. Ei kestä mitään kritiikkiä- MOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apja sinä et koskaan...
Kyllä minun kommentointini tulee aina paikasta sivistynyt yläluokan edustaja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apja sinä et koskaan...
Kyllä minun kommentointini tulee aina paikasta sivistynyt yläluokan edustaja.
Ap
Siihen vain vastaukseksi tulee pääsääntöisesti alatasoista matalamman kansanosan öyhötystä. Sen olen huomannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Mun palkkatulot on ollut viidessä vuodessa 42 000. Niistä ei paljon veroja makseta.
Montako tuntia käytit opiskeluissa raatamiseen?
En ymmärrä kysymyksen pointtia? Olen ihan tyytyväinen elämääni. Niin paljon vapaa-aikaa ja mahdollisuuksia. Ja ylipäätään elämä on vapaata. Ilmoitan milloin voin olla töissä ja ne päivät sitten olen.
Kristallikissa = äitihullu, joka on terrorisoinut palstaa jo vuosikausia typerillä ja sairailla, viha-aloituksillaan.