Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa OP lähettää uuden pankkikortin? Nykyinen vanhenee 03/22

Vierailija
12.02.2022 |

Hoksasin kun tein matkavarausta, että pankkikorttini tosiaan vanhenee nyt maaliskuussa. Muistelen että aiemmin kortti on tullut hyvissä ajoin. Miten teillä muilla, onko mennyt näin täpärälle?

Pitää varmaan maanantaina soittaa pankkiin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi joskus tulematta.

Selvisi sitten kaupan kassalla, että kortti vanha, ei voi käyttää. Siihen jäi perheen ruokaostokset.

Soittelin pankkiin ja siellä oli käynyt jokin erhe ja korttia ei oltu edes lähetetty. Sen jälkeen olen oppinut tarkkailemaan noita vanhenemisaikoja.

Vanheneeko teillä kaikki kortit yhtä aikaa? Minulla ainakin on aina 4 eri maksukorttia mukana + kännykässäkin useampikin maksutapa käytettävissä.

Typeryyttä olla yhden kortin varassa... Kaikissa korteissa vähintään 8000 euron luotto lisäksi.

Miksi? Onko sinulla rahankäyttöongelmia kun pitää olla kortteja monesta paikasta?

Juu on rahankäyttöongelmia. En millään ehdi käyttämään niin paljoa kuin sitä tulee. Kortit tosin on siksi että välillä on ongelmia milloin minkäkin pankin korteissa, harvemmin kaikkien pankkien korteissa. Näin maksimoin mahdollisuuden maksaa korteilla. 

Vierailija
22/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi joskus tulematta.

Selvisi sitten kaupan kassalla, että kortti vanha, ei voi käyttää. Siihen jäi perheen ruokaostokset.

Soittelin pankkiin ja siellä oli käynyt jokin erhe ja korttia ei oltu edes lähetetty. Sen jälkeen olen oppinut tarkkailemaan noita vanhenemisaikoja.

Vanheneeko teillä kaikki kortit yhtä aikaa? Minulla ainakin on aina 4 eri maksukorttia mukana + kännykässäkin useampikin maksutapa käytettävissä.

Typeryyttä olla yhden kortin varassa... Kaikissa korteissa vähintään 8000 euron luotto lisäksi.

Mulla on vaan yksi kortti, sillä en käsitä mihin tarvitsisin montaa. Luottoraja on alle kaksi tonnia, sillä ei ole tarvetta moiseen. Saan riittävästi tuloja, joilla rahoitan elämäni. En keksi mitään syytä mihin tarvitsisin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ihan sama tilanne, OP:n kortti voimassa 03/22. Olen miettinyt, missä vaiheessa pitää alkaa kysellä perään, mutta odotellaan nyt rauhassa.

Vierailija
24/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ihan sama tilanne, OP:n kortti voimassa 03/22. Olen miettinyt, missä vaiheessa pitää alkaa kysellä perään, mutta odotellaan nyt rauhassa.

Hyvä tietää että meitä on muitakin. Ilmeisesti vaan lähettävät OP:stakin vasta voimassaoloajan loppupuolella. AP

Vierailija
25/26 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kortti saapui tänään.

-23-

Vierailija
26/26 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa ennen vanhenemista lähettävät vastasivat pankista. Voimassa on kortissa mainitun kuun lippuun.