Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa OP lähettää uuden pankkikortin? Nykyinen vanhenee 03/22

Vierailija
12.02.2022 |

Hoksasin kun tein matkavarausta, että pankkikorttini tosiaan vanhenee nyt maaliskuussa. Muistelen että aiemmin kortti on tullut hyvissä ajoin. Miten teillä muilla, onko mennyt näin täpärälle?

Pitää varmaan maanantaina soittaa pankkiin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan soittaa, posti on voinut jakaa väärään paikkaan.

Vierailija
2/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, harmi että hoksasin sen juuri näin lauantaina. Ajattelin kysellä jos on muitakin joilla mennyt täpärälle kun en ihan tarkkaan muista miten tuo edellisillä kerroilla on mennyt. Muistelen, etten aiemmin olisi ehtinyt kaivata.  AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on jäänyt tulematta ajoissa. Olin vieläpä työmatkalla, enkä ollut itseään älynnyt, että kortti vanhenee. Siinäpä olin sitten rahattomana. Onneksi sain lainattua kollegalta.

Vierailija
4/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran on jäänyt tulematta ajoissa. Olin vieläpä työmatkalla, enkä ollut itseään älynnyt, että kortti vanhenee. Siinäpä olin sitten rahattomana. Onneksi sain lainattua kollegalta.

Auts... AP

Vierailija
5/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on nykyään, niin surkea, että on varmaan hävittänyt lähetyksen.

Meille tulee joka vuosi samoilta ihmisiltä joulukortit ja tänä vuonna jäi 12 korttia tulematta, osalta vahvistus, että olivat lähettäneet

Vierailija
6/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla vanheni kortti 8/21 ja sain uuden ihan elokuun lopulla. Kyseessä danske bank

Vierailija
7/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain joulukortteja tässä pari viikkoa sitten...

Vierailija
8/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti on nykyään, niin surkea, että on varmaan hävittänyt lähetyksen.

Meille tulee joka vuosi samoilta ihmisiltä joulukortit ja tänä vuonna jäi 12 korttia tulematta, osalta vahvistus, että olivat lähettäneet

Tuota voisi käyttää ensi vuonna. Ei lähetä kortin korttia mutta kertoo lähettäneensä ja posti saa syyt niskoilleen.

Vierailija
9/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla vanheni kortti 8/21 ja sain uuden ihan elokuun lopulla. Kyseessä danske bank

Oho, melko täpärästi tosiaan. Onhan tuo minunkin korttini varmaan maaliskuun loppuun asti voimassa, vai miten se menee... Mutta jotenkin hätkähdytti kun matkavarauksia tehdessäni tosiaan tajusin, että tuo 03/22 on aivan just ovella.  AP

Vierailija
10/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli uusi kortti, edellinen voimassa 02/22.

Vierailija
11/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on vielä 1,5 kuukautta peliaikaa jäljellä. Eihän tässä mikään kiire ole.

Vierailija
12/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla on vielä 1,5 kuukautta peliaikaa jäljellä. Eihän tässä mikään kiire ole.

Noh, näin se varmaan tosiaan on. 👍 En vaan muista että olisin koskaan aiemmin ehtinyt kaivata uutta korttia ja siksi aloin kysellä.  AP

Vierailija
13/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika viime tipassa taitavat noita lähetellä. Mutta vanha korttisi on voimassa maaliskuun loppuun.

Vierailija
14/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi joskus tulematta.

Selvisi sitten kaupan kassalla, että kortti vanha, ei voi käyttää. Siihen jäi perheen ruokaostokset.

Soittelin pankkiin ja siellä oli käynyt jokin erhe ja korttia ei oltu edes lähetetty. Sen jälkeen olen oppinut tarkkailemaan noita vanhenemisaikoja.

Vierailija
15/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parista pankista kokemus ja varmaan 2-3 viikkoo ennen edellisen kortin voimassaolokuun loppua tullut kortti. Kortti on kuun loppuun voimassa, niin ei ole tarvetta sitä aikaisemmin saada.

Vierailija
16/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä minulla vanheni pankkikortti heinäkuussa 7/2021. En ollut vielä kesäkuussa saanut uutta korttia ja kun yritin varata hotellihuonetta elokuulle, niin kortti ei kelvannutkaan! Kyllä uuden kortin pitäisi tulla hyvissä ajoin. Uusi kortti tuli vasta heinäkuussa. Pankkini on Danske bank.

Vierailija
17/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, danskella on tapana lähettää suunnilleen sen kuun alkupuolella/kuluessa jolloin vanha vanhenee. 

Vierailija
18/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisi sitten kaupan kassalla, että kortti vanha, ei voi käyttää. Siihen jäi perheen ruokaostokset.

Soittelin pankkiin ja siellä oli käynyt jokin erhe ja korttia ei oltu edes lähetetty. Sen jälkeen olen oppinut tarkkailemaan noita vanhenemisaikoja.

Vanheneeko teillä kaikki kortit yhtä aikaa? Minulla ainakin on aina 4 eri maksukorttia mukana + kännykässäkin useampikin maksutapa käytettävissä.

Typeryyttä olla yhden kortin varassa... Kaikissa korteissa vähintään 8000 euron luotto lisäksi.

Vierailija
19/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanheneeko teillä kaikki kortit yhtä aikaa? Minulla ainakin on aina 4 eri maksukorttia mukana + kännykässäkin useampikin maksutapa käytettävissä.

Typeryyttä olla yhden kortin varassa... Kaikissa korteissa vähintään 8000 euron luotto lisäksi.

On minulla vastikään uusittu luottokorttikin toki, joka on voimassa että en nyt ihan pulaan jää. Mutta haluan lähtökohtaisesti operoida tällä yhdellä ja samalla kortilla, luottokortit jätän äärimmäiseen hätään & ulkomaan matkoihin. AP

Vierailija
20/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Onko sinulla rahankäyttöongelmia kun pitää olla kortteja monesta paikasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi