Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö jotkut naiset oikeasti saada mälliä naamalle ja tisseille yms.

Vierailija
12.02.2022 |

Miten on?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä sanotaan kapeakatseiseksi, jos ei jostain asiasta seksissä pidä? pitääkö ihan kaikesta pitää?

No siksi kun se on kapeakatseista. Sitä se sana tarkoittaa, ihmistä joka ei hae eikä halua hakea uusia näkökulmia tai kokemuksia.

Avarakatseinen ihminen on taas sellainen joka suhtautuu sallivasti uusiin kokemuksiin ja muiden ihmisten tekemisiin.

Eikä nuo ole mitenkään hyvä tai huono asia automaattisesti, ne on vain ihmisen ominaisuuksia. Huonoksi kapeakatseisuus muuttuu vasta kun aletaan vaatimaan muita tekemään samoin kuin itse.

Vierailija
42/46 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä sanotaan kapeakatseiseksi, jos ei jostain asiasta seksissä pidä? pitääkö ihan kaikesta pitää?

No siksi kun se on kapeakatseista. Sitä se sana tarkoittaa, ihmistä joka ei hae eikä halua hakea uusia näkökulmia tai kokemuksia.

Avarakatseinen ihminen on taas sellainen joka suhtautuu sallivasti uusiin kokemuksiin ja muiden ihmisten tekemisiin.

Eikä nuo ole mitenkään hyvä tai huono asia automaattisesti, ne on vain ihmisen ominaisuuksia. Huonoksi kapeakatseisuus muuttuu vasta kun aletaan vaatimaan muita tekemään samoin kuin itse.

Olenko siis kapeakatseinen jos en ole vaikka pedofiili, tai nekrofiili, tai halua kuristaa ketään seksin aikana?Älä viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialle muualle saa roiskia paitsi silmille ja hiuksille. Suihkussa voi myös hiuksille

Vierailija
44/46 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko siis kapeakatseinen jos en ole vaikka pedofiili, tai nekrofiili, tai halua kuristaa ketään seksin aikana?Älä viitsi.

Niinhän mä just sanoin...

Nuo ovat sitä paitsi (raskaita) rikoksia kaikki, vertaatko oikeasti niitä tisseille laukeamiseen?

Vierailija
45/46 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä just sanoin...

Nuo ovat sitä paitsi (raskaita) rikoksia kaikki, vertaatko oikeasti niitä tisseille laukeamiseen?

En ole mitää tisseille ruiskimestas sanonutkaan. Sii jos en halua perspano. olen kapeakatseinen? En, mulla ihan oikeus valita ITSE mistä tykkään. Noi filiat olivat ihan esimerkkejä, jokuhan niistäkin pitää vaikka laittomia ovatkin.

Vierailija
46/46 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoillea en niin välitä saada, mutta se on kivaa kun mies laukeaa rinnoille. Harmi vain että se on aina niin nopeasti ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan