Mihin aikaan teillä soi herätyskello aamuisin?
Meillä kuin nakutettuna 6.00, joskus ehkä 6.30. En malta odottaa, että nukkuu teininä pitkään eikä toimi herätyskellona.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Meillä kuin nakutettuna 6.00, joskus ehkä 6.30. En malta odottaa, että nukkuu teininä pitkään eikä toimi herätyskellona.
Siis kuka nukkuu teininä pitkään?
Aikaisimmillaan noin kuudelta ja myöhäisimmillään kahdeksalta työaikoina mutta nyt kun olen lomalla kello ei soi ollenkaan ja herään klo 10-12 päivästä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku käyttää herätyskelloa eikä kännykkää?
Käytän aina kotona. Töissä sattunut kollegoille sitä myöhästelyä kun känny olikin sammunut,akku oli loppunut yms...ja herätys ei toiminut. Käytän myös rannekelloa.
Aikaisintaan klo 4, tällä viikolla klo 5, ensi viikolla klo 4.45.
6.15-7.30. Viime aikoina on väsyttänyt ja olen usein torkuttanut. Etätyö ja liukuva työaika. Aloitan työt viimeistään klo 9.
Herätys 6.05, mutta torkutan ja nousen yleensä 6.30. Teen etätöitä, joten työmatkaan ei kulu aikaa, joten aloitan työt yleensä seitsemän maissa.
Arkisin klo 7.30, silloin, kun en itse ole lähdössä mihinkään. Herätän lapset ja menen takaisin nukkumaan.
Kun olen itse lähdössä töihin tai johonkin, riippuu herätysaika siitä, mihin aikaan pitää lähteä.
Viikonloppuisin, jos ei ole mitään menoa, nukun niin pitkään kuin nukuttaa. Nyt olen onneksi saanut unenlahjani takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Työtön, pitkäaikaistyötön, saa nukkua aamulla niiiiiin pitkäääään kuin nukuttaa, heräillä rauhssa, juoda aamukahvit ja alkaa pikku hiljaa miettimään että jotta mitähän sitä tänään tekisi. Joten vastaus kysymykseen, ei soi herätyskello ollenkaan aamulla.
Kyllä minulla soi klo 6
Klo 7 ma-to. Kävelen kilsan päähän kahdeksaksi töihin. Perjantaisin pitää mennä bussilla myöskin kahdeksaksi kolmen kilsan päähän ja hyväksihavaittu herätysaika tuolloin on 6:58.
Kello soi 10.30, mutta en ole tainnut nukkua siihen saakka kuin kerran ollessani sairas. Lähinnä varalta on herätys. Työskentelen iltavuorossa, joten tuohon aikaan ehtii vielä hyvin herätä, syödä rauhassa aamupalaa ja käydä suihkussa ennen töihin lähtöä.
En ole tarvinnut herätyskelloa vuosikausiin.