Hei! Voisiko joku kertoa mulle, voinko karpata, jos haluan syödä leipää?
En pysty luopumaan leivästä enkä maidosta. Saako rasvatonta maitoa juoda karpatessa? Entä leipää? Kertoisiko joku? kiitos :)
Kommentit (12)
Täysjyväleipää vähän mahtuu hyväkarpin ruokavalioon, uskoisin.
Olen miettinyt karppaamista, mutta en täysin pysty hiilareista luopumaan. Onko hyötyä edes vähentää hiilihydraatteja vai pitäisikö luopua kokonaan, jotta olisi vaikutusta?
Mutta kohtuudella, korkeintaan yksi viipale päivässä.
Kannattaisko vähän perehtyä aiheeseen ennen kuin suunnittelee karppaamisen aloittamista???
voi vittu näitä karppeja, suksisivat kuuseen!
Vai oletko ikinä lukenut yhtäkään kirjaa??
Et ikinä voi täältä saada niin paljon pohjaa ja tietoa, että niiden perusteella onnistuisit karppaamisessa.
Ei karppaaminen ole yhden yksittäisen ruoka-aineen pohtimista. Tuollainen ääliömäinen kysely kuulostaa just tyypilliseltä " wannabe" -karppaamiselta..
*huokaus*
mutta kysyisin silti, onko näin, että karppaamisen lait eivät toimi lainkaan, jos linjana on vain vähentää hiilareita? Itse karppasin joskus muutaman viikon kunnolla ja paino tipahti tuolloin mukavasti, nyt tahtoisin jotain vähän " lievempää" .
Jos karppaus tekee ihmisistä tuollaisia, ettei edes asiasta voi keskustella, niin antaa olla. t:5
Hei leivänsyöjä-ap! Kyllä karppaajankin ruokavalioon kuuluu leipä. Itse syön viipaleen ruisleipää päivässä. Tiedän, että jotkut pystyvät syömään aika paljonkin täysviljatuotteita. Pystyminen tarkoittaa sitä, ettei paino ala nousta. Karppaushan perustuu juuri hiilihydraattien laadun muuttamiseen sekä vähentämiseen. Kokonaan ei hiilareista onneksi tarvitse luopua. Oikeat määrät löytyvät kokeilemalla. Syö niin monta leivänviipaletta kuin pystyt painon kääntymättä nousuun.
Jos todella pidät leivästä etkä halua sitä vähentää, valitse joku muu laihduttamistapa, esim. painonvartijat.
man hiilareitakin syyä?