Kuinka pitkään pystyt pitämään lantionpohjalihaksia supistettuna
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:06"]
Kyllä ihan synnäriltäkin saaduissa ohjeissa supistetaan ensin peräaukko, sitten emätin ja lopuksi virtsaputken suu. Supistus etenee kuin vetoketju takaa eteenpäin. Maksimisupistuksen pidin kolme minuuttia ja sitten kyllästyin. N33 yksi synnytys
[/quote]
En mä vaan osaa erikseen niitä järjestyksessä supistaa.. joko supistan kaikkia tai en mitään.. Enkä pysty yli puolta minuuttia supistamaan. Teenköhän jotain väärin?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:06"]
Kyllä ihan synnäriltäkin saaduissa ohjeissa supistetaan ensin peräaukko, sitten emätin ja lopuksi virtsaputken suu. Supistus etenee kuin vetoketju takaa eteenpäin. Maksimisupistuksen pidin kolme minuuttia ja sitten kyllästyin. N33 yksi synnytys
[/quote]
En mä vaan osaa erikseen niitä järjestyksessä supistaa.. joko supistan kaikkia tai en mitään.. Enkä pysty yli puolta minuuttia supistamaan. Teenköhän jotain väärin?
[/quote]
Ei se voi olla noin vaikeeta, oikeesti...
Mulla tulee orgasmi jos pidän pitkään, oikeesti!!! N31 :D Eiks muilla tuu? En tiedä kauan pystyn pitämään, lopetin äsken 2min kohalla
Ehkä 15sekkaa? Täytyy alkaa harjottelee.. N25
5sekkaa
3 lasta, inhoan tota jumppaa ;) kiva olla lötkö kun ei oo seksiäkään eikä miestä. Ei siis haittaa!
Toivottavasti ette oo tosissaan... Siis kaikki naiset ei näköjään osaa edes supistaa lantionpohjalihaksiaan?! Miten te kuvittelette että seksi teidän kanssaan tuntuu yhtään miltään?
en käsitä mitten tästä jaksetaan jauhaa eikö olisi tärkeämpiäkin asioita.. minusta turha ketju
No todella tärkeä aihe naisen terveyden kannalta!
Vierailija kirjoitti:
No todella tärkeä aihe naisen terveyden kannalta!
Kerro sitten mikä on minimiaika mitä pitäisi pystyä jotta on terve?