Äitiyspakkaus ja myyminen
Tuli tuosta huuto.net mainoksesta mieleen, että mitä olette mieltä tästä, että äitiyspakkauksen tuotteita myydään? Mun mielestä eurolla parilla vielä ok, mutta että pyytää kovia hintoja, ei ole ok. Ihan siis mielenkiinnosta kyselen, että olenko niuho vai onko muut samaa mieltä?
Esim alla oleva linkki
Kommentit (6)
Miksi ei saisi myydä? Luulisi tosin kaupan käyvän huonosti, kun kaikilla noita on.
No aika kova hinta! Kuka maksaa kirppisvaatteista tollasia hintoja!
Mun mielestä vähän törkeää ja kiittämätöntä noin kalliilla myydä.
Mä voisin hyvinkin ostaa jos olisi vauva tulossa :) En esikoisenkan kohdalla ottanut pakkausta, koska en tykännyt kaikista tuotteista. Ne mitkä oli itselle mieluisia ostin huutonetistä :)
Mä taas en ymmärrä tätä haloota äitiyspakkauksen tuotteiden myynnistä, kun ne kuitenkin ovat jokaisen yksityistä omaisuutta. Miksi ihmeessä pitäisi antaa tai myydä erityisen halvalla jollekin tuntemattomalle? jokainen äiti kuitenkin voi tuon lootan/140e saada, eli ei ole edes mikään köyhille suunnattu apu. Jos jää itsellä käyttämättä, niin parempihan se on myydä kuin jättää kaappiin pölyttymään. Ei kaikilla ole lähipiirissä lapsia, joille voisi kierrättää. On mullakin jäänyt joitakin tuotteita käyttämättä ihan kokonaan (ei ole malliltaan sopinut lapsen vartalolle), mutta mun kavereilla tänä vuonna paljon lapsia, niin olen antanut eteenpäin.
Ei se ole hullu joka pyytää...