Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos minun pitää esim. työni puolesta olla jossakin paikassa tiettyyn aikaan ja sinä selvität, että missä olen ja saavut sinne, vaikka et liity tilanteeseen ollenkaan, niin ei pitäisi olla vaikea tajuta, kumpi vainoaa
11.02.2022 |
Miksi tulet tilaan, jossa minun kuuluisi olla, mutta sinun ei?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voi Jussi-rakas, siitä on jo 31 vuotta. Koeta jo toipua. Tarvitsin sitä maitoa oikeasti, en ostanut sitä vain siksi, että näkisin sinut hyllyttämässä maitoja. Mutta kiitos niistä hetkistä <3