Muistatteko kiss.fm chatin?
Siellä oli niitä erilaisia huoneita ja oli mahdollista käydä salaisia keskusteluja.
Kommentit (28)
Esitin vanhempaa kuin olin ja kirjoittelin tuhmia. Vähän hävettää...
Eikä?! Siis just meinasin tulla kysymään samaa! :D Mistä lie tulikaan mieleen...
Tottahan toki. Sieltä löysin puolisoni ja lukuisan joukon tänä päivänäkin olevia ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:57"]Esitin vanhempaa kuin olin ja kirjoittelin tuhmia. Vähän hävettää...
[/quote]
Minä sovin treffejä ja tein ohareita yhdelle vanhemmalle miehelle. Sama mies tuli aina sovittuun aikaan kahvilan eteen. Katselin tien toiselta puolelta kirjaston yläkerran ikkunasta. Joskus odotti parikin tuntia. :D Ja aina vain tuli uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:59"]Tottahan toki. Sieltä löysin puolisoni ja lukuisan joukon tänä päivänäkin olevia ystäviä.
[/quote]
Sama. :D
Muistan! Menin kaverin kanssa Stockan elektroniikkaosastolle chattaamaan. Oli jännää. Tuntui ihan uskomattomalta, että jollain toisella tietokoneella jossain ihan muualla kirjoittelee joku oikea ihminen.
Mungoanna tässä :D kirjpitin aloituksen, ja aika monta vastaustakin, olen ihan vitun yksinäinen :D koska mulla ei ole muuta kuin tämä läppäri :D
Me onnistuttiin saamaan aina koulun koneelle bannit. :D
Jee muistan!
Ja sitten siellä oli myös se joku jewels peli!
Muistan juu.mSiellä oli niitä virtuaaliukkeleita eikö? Kirjoiteltiin sinne kaverin kanssa joskus 10-11 vuotiaana että ollaan parikymppinen nainen ja sitten hihiteltiin kun joku aloitti keskustelun ja kysyi kuppikokoa. Sanottiin aina että 75D koska se oli meistä tosi iso ja sitten pelästyttiin kun keskustelu meni rivommaksi ja ei edes ymmärretty kaikkea, mitä toinen sanoi/kysyi...
kävin siellä välillä myös yksin tekemässä samaa. Yllättävä kyllä musta tuli aika normaali.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:18"]Muistan juu.mSiellä oli niitä virtuaaliukkeleita eikö? Kirjoiteltiin sinne kaverin kanssa joskus 10-11 vuotiaana että ollaan parikymppinen nainen ja sitten hihiteltiin kun joku aloitti keskustelun ja kysyi kuppikokoa. Sanottiin aina että 75D koska se oli meistä tosi iso ja sitten pelästyttiin kun keskustelu meni rivommaksi ja ei edes ymmärretty kaikkea, mitä toinen sanoi/kysyi...
kävin siellä välillä myös yksin tekemässä samaa. Yllättävä kyllä musta tuli aika normaali.
[/quote]
Sekotat nyt johonkin habboon
En sekoita, hotelli kultakalassa en rivoillut. Toiseen chattiin saatan sekoittaa. Eikö muka ollut sellaisia 2D-pikseliukkoja jotka liikkui siinä chat-ikkunassa? Tosi alkeellisen näköisiä verrattuna just habboon silloin.
Muistan. Terveisin nimimerkki hotgirls88... :D (kaverin kanssa kirjoteltiin)
Niiiin olikin! Kiitos, sekoilen vain :D
Juu muistan minakin!! Tosi paljon tutustuin ihmisiin myos IRL! :D
Muistelisin, että jostain syystä "Dieselgirl" oli supersuosittu nimimerkki. Aina oli huoneessa ainakin yks Dieselgirl87 tjsp. :D
Siellä oli yksi huone, jossa nikit pysyivät vakioina. Oli tietyt roolit kullakin ja tiivis vuorovaikutus. Oli suhteita ja pettymyksiä ja monenlaisia kohtaloita. Osa kävijöistä tapasi toisensa monena kesänä peräkkäin eräässä paikassa. Tuo huone oli varmaankin ihan vertaansa vailla ja sen kävijät ovat edelleen tekemisissä toistensa kanssa. Moni tapasi siellä puolisonsa ja sai elinikäisiä ystäviä.
...kun tietäisitte kuinka monen neidin kanssa tuli tehtyä ns temput, kissistä saalistamalla. Eikä koskaan tullut tehtyä ns oharikeikkaa, kusettajat haistoi heti.
Nopeimmillaan livetapaamisessa lähti vaatteet 45 min kuluessa, neito tosin olisi halunnut jo 15 min kuluessa mutta ei kehdannut ehdottaa baarin vessaa ;D
Tulihan siellä joskus trollailtua.