Suomalaisten naisten kesäpukeutumista: (jatka ketjua)
Tänään nähtyä:
Pinkit nilkkasukat, sandaalit, legginssit ja t-paita
Crocsit, villasukat, legginssit, lököpaita
Kommentit (53)
Jaa, minun onnellisuus ei ole kiinni omasta tai muiden muodikkuudesta
Leggarit aka mustat paksut kalsarit ja marimekon pinkki pitkä tunika, riekerin kengät, hiukset letillä ja tänään ei huvita meikata. Mulla siis.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:43"]Te teinipukeutumiselle naureskelevat: miten itse pukeuduitte teininä parhaan kaverin kanssa?
[/quote]
Pukeutukaa teinit juuri niinkuin tykkäätte :) Olette kauniita joka tapauksessa.
Niitä haukkujia vaan harmittaa kun eivät itse enää ole nuoria.
Minuakin harmittaa ja olen hieman kateellinenkin.. vaikka en teitä haukukaan.
Tsempit teille ja hauskaa kesää kaikille oman tyylinsä pitäville naisille, nuorille ja vanhoille.
Voi luoja, itse hädintuskin muistan edes omaa eilistä pukeutumistani, saati kenenkään muun. Jotkut naiset osaa olla aivan hirveitä kyyliä toisten naisten suhteen, ei tule muu mieleen kuin todella huono itsetunto?
Noh, senkus toljojatte, minä kannan mustat sukkikseni kesällä ylpeydellä :D
Katsokaapas suomalaisen miehen kesäpukeutumista. Rohkeimmat ovat ilman paitaa kaljamahoineen. Onneksi on ollut vilposet ja sateiset kesäkelit tänä vuonna
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:10"]
vielä semmonen pälyilevä ja hätänen katse, kun ollaan rajan yli tultu ja pitää ulkomaan kieltä puhua ja kouluruotsi ruosteessa...
[/quote]
Ruotsi? Itse puhun muissa Pohjoismaissa aina englantia ja hyvin olen pärjännyt.
Miksi suomalaiset miehet edes kehtaavat arvostella naisten pukeutumista, koska pukeutuvat itse todella huonosti. Kärkeen menee vaikka otettaisiin kaikki maailman kansat vertailuun
Yritän muistella.. vastaan tuli yli 50 nainen, jolla harmaa hyvinhoidettu tukka, raidallinen yläosa ja tummansiniset farkut ja sellaiset purjehduskengät tms. Oli huolitellun ja hyvinvoivan näköinen.
Olisitpa nähnyt mut aamulla, kun poikkesin lähikaupassa. Tukka harjaamatta, hampaat pesemättä, jalassa mustat lököhousut, paitana teinimäinen pääkallohuppari (ikää 40) ja jalassa pinkit crocsit. Tuli vähän äkkilähtö, kun jouduin suoraan sängystä juoksemaan kauppaan. :)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:00"]
Musta pallokuvioinen mekko, musta bikernahkatakki, mustat sukkahousut, korkkarit ja turkoosi huivi kaulassa.
[/quote]
Mustat sukkahousut kesällä on vaan jotain niin käsittämätöntä.
[/quote]
Jos on kylmä niin on kylmä. Paksut mustat sukkahousut sopivat joihinkin asuihin paremmin kuin paksut ihonväriset. Ohuilla kun ei tarkene tänä kesänä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:00"] Musta pallokuvioinen mekko, musta bikernahkatakki, mustat sukkahousut, korkkarit ja turkoosi huivi kaulassa. [/quote] Mustat sukkahousut kesällä on vaan jotain niin käsittämätöntä. [/quote] Jos on kylmä niin on kylmä. Paksut mustat sukkahousut sopivat joihinkin asuihin paremmin kuin paksut ihonväriset. Ohuilla kun ei tarkene tänä kesänä.
[/quote]
Mä kuljen ihan vittuillakseni tällä säällä vielä talvitoppatakissa:D Ohuita sukkiksia en voi ajatellakaan!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:00"] Musta pallokuvioinen mekko, musta bikernahkatakki, mustat sukkahousut, korkkarit ja turkoosi huivi kaulassa. [/quote] Mustat sukkahousut kesällä on vaan jotain niin käsittämätöntä. [/quote][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:00"] Musta pallokuvioinen mekko, musta bikernahkatakki, mustat sukkahousut, korkkarit ja turkoosi huivi kaulassa. [/quote] Mustat sukkahousut kesällä on vaan jotain niin käsittämätöntä. [/quote] Olisko leggingsit paremmat?
[/quote]
ei missään nimessä. Paras vaihtoehto on päivettyneet sääret ilman sukkiksia. Jos se ei onnistu, niin sitten ohuet (10-15 den) ihonväriset sukkikset ja ehdottomasti matat. Tavoitteena siis, ettei sukkikset juurikaan erotu. Leggarit voi polttaa roviolla.
Mulla on Crocsin ballerinat. Onkohan nekin av-raadin mielestä ihan törkeän nolot? Pidän niitä ihan kaupungillakin. Onko siis koko merkki ehdoton no-no, vai puhutaanko täällä niistä perus-mallisista?