Onko joillain oikeasti tummuneet hiukset vielä kolmikymppisenä?
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen kysyä tällaista. Itsellä siis molemmat vanhemmat ja sisarukset tummia. Sisarukset kuten minäkin syntyi tummina, muuttui sitten vauvana vaaleiksi ja oli lapsena vaaleita, mutta tummuivat ala-asteella ihan tummanruskeahiuksisiksi, itse tummuin vain maantieharmaan väriseksi. Olen jo ajat sitten luopunut toivosta että nämä hiukset muuttuisi tummanruskeiksi, mutta tuolla toisessa ketjussa näytti olevan yksi jolle on käynyt niin vielä kolmikymppisenä ja mietin onko heitä enemmänkin?
Kommentit (5)
Äidilläni tummui noin kolmekymppisenä, itse olen nyt 27 v ja tasaisen varmasti menossa maantienharmaasta tummempaa sävyä kohti. Kaksikymppisenä olin vielä lähes blondi. :/
Mulla tummui 35-vuotiaana ihan tummaksi muutama kuukausi synnytyksen jälkeen.
Mulla! Sinä vuonna kun täytin 30, alkoivat hiukset tummumaan. Ennen sitä olin Elovena -mallia, nyt on sellainen dark blod eli vaaleanruskea. Äidilleni kävi aikoinaan samoin ja 45 -vuotiaana hänellä oli jo kauniisti hopean harmaat hiukset.
Elisan asiakaspalvelu & SIM-kortin mobiilidata ei toimi. Jonotin vikailmoitusnumeroon klo 19.05 - 19.35 eli tasan 30min. Asiantuntija vastasi, ettei hän voi ottaa vikailmoitusta vastaan koska soitin liian myöhäisinä ajankohtana. Yritysten vikailmoitukset tulee tehdä virka-aikaan. Asiakaspalvelun tasosta kertoo se, ettei vikailmoitusta voi jättää vaikka asiantuntijoita päivystää puhelin kourassa.
Mun hiukset tummuivat ihan tummanruskeiksi 29-vuotiaana.