Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 kk vauva valvoi 2 h ja sekosi

Vierailija
11.02.2022 |

En saanut vauvaa nukahtamaan kun hän vaan tuijotteli ja hymyili. Laskin vauvan hetkeksi maahan ja kokeilin nukutusta 10 min myöhemmin taas tuloksetta. Tämä toistui muutaman kerran ja nyt vauva huutaa pää punaisena kun yritetään häntä nukuttaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sil ei nyt nukuta. Hän oivalsi just silloin hymyilleessään jotai aivan uutta, mitä me koskaan ei voida tietää. Pidä sitä ihanuutta nyt vaan lähelläsi ja nukahtaa siihen ,kun sen aika on🙏

Vierailija
2/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile antaa tis*siä josko se siitä rauhoittuisi ja pysy itse rauhallisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista vaippa, anna maitoa, ota syliin tai heijaa vaunuissa tai sitterissä. Voi olla ihan vaan yliväsynyt.

Vierailija
4/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan rutmit määrää nyt, jos vauva ei halua nukkua niin hän ei nuku, ehkä sinäkään. Opettele vaan nukkuu itse kaikki ne hetket ku vauva on unessa.

Vierailija
5/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliväsymystä veikkaan itsekin, mutta onpa ihme kun ei silti nukahda ja itku on tooodella kovaa huutoa. Mies tuolla sylittelee vauvaa nyt jos nukahtaisi kun rauhoittuu.

Ap

Vierailija
6/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella paha vauvakuume, koska tämäkään ei vie sitä pois ja kokemusta on ennestään jo kolmen vauvan verran. Mutta nää alkaa olla jo niin isoja ja itsenäisiä että kyllä kaipaisin taas pientä nyyttiä tähän taloon..

Vierailija
7/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile istua sohvalle, laita vauva mahalleen sun polvien päälle, ja heijaa vauvaa jaloillasi. Auttoi meidän vauvaa rauhoittumaan aina.

Vierailija
8/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette alkaaneet alunperinkään nukuttaa vauvaa? Nukutko itse käskystä, vielä kun joku hytkyttelee ja laulelee vieressä tai tarjoaa lempiruokaasi? Antakaa vauvalle unirauha. Mitä sitten jos vauva tuijotteli ja hymyili, miksi et antanut olla rauhassa? Eiköhän se siihen olisi nukahtanut ajallaan. Meillä ei ole koskaan vauvojen kanssa harrastettu mitään nukutustemppuja.

Vierailija
9/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella paha vauvakuume, koska tämäkään ei vie sitä pois ja kokemusta on ennestään jo kolmen vauvan verran. Mutta nää alkaa olla jo niin isoja ja itsenäisiä että kyllä kaipaisin taas pientä nyyttiä tähän taloon..

Vauvakuumeen mukaanko sä lapsia teet? Kai olet laskenut, riittääkö tulot, onko tarpeeksi iso talo ja auto, onko aikaa lapsille yms?

Vierailija
10/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla on nyt tiheän imun kausi menossa, on joitakin päiviä nyt tavallista levottomampi sen takia. Anna vaan maitoa ja pysykää rauhallisena, tilanne tasaantuu taas. Tsemppiä!

Vierailija
11/11 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisillä taitaa olla "hulinat" eli kehityskausi. Menee muutamassa päivässä ohi, seurustelkaa nyt vauvan kanssa kun hän sitä tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme