Erite toisesta rinnasta...
Mulla on viikon verran toinen rinta ollut nännin läheisyydestä selkesäti kipeämpi ja arempi kuin toinen, ainakin hetken sen jälkeen kun olen liivit ottanut pois.. Tänään suihkun jälkeen huomasin että samasta rinnasta tuli muutama tippa kirkasta eritettä.. toisesta ei tule vaikka kuinka puristelin...
Imetyksen lopetin 1,5v sitten, maito loppui nopeasti eikä mitään ole tullut yli vuoteen enää. Rinnoissa ei tunnu muita muutoksia, ovat jopa vähän 'löysemmät' kuin yleensä.
Kierto puolessa välissä, en ole raskaana, ei ole hormooniehkäisyä.
Oon ihan valmis panikoimaan ja nyt mietin onko mulla aihetta? Seuraanko vai soitanko heti aamulla lääkäriin?
Kommentit (7)
Ehdottaisin lääkäriä. Vielä ei kannata panikoida mutta tutkia tuo täytyy!
prolaktiinit koholla luulisin(ei vakavaa), mutta lekurilla kannattaa tietenkin käydä
Voi olla harmitonta mutta voi olla myös yhtä hyvin oire syövästä. Jotain alle sentin kasvaimia on mahdoton tuntea palpoimalla. Mars lekuriin ja pidän peukut pystyssä sen hyvänlaatuisen toiminnallisen häiriön puolesta.
Erittäin epätodennäköistä, että olis vakavaa kun olet vieläpä nuori ihminen. Mutta ihan mielenrauhankin takia käy hyvä ihminen kuitenkin lääkärissä selvittämässä asia.
Mars lääkäriin. On niitä syöpiä löydetty nuoriltakin. Enkä nyt halua pelotella, mutta lääkäriin hops hops.
Googlaa kirkas vaalea erite rinnasta