Missä olit, kun Iivo voitti kolmannen olympia-kultansa?
Kommentit (56)
Työkoneella luurit päässä hakkasin raporttia ja kyynelehdin samalla!
Paskalla.. . . niinkuin huippumiehet sanoo
Kotona .Sohvalta katsoin ja välillä hypin telkkarin edessä ja kannustin Iivoa.Pullat leivoin jo aamulla ennen kisaa ja sitten keitin mitalikahvit.
Kotona katsoin kisaa ja vedet tulivat silmiin kun Iivo voitti ja vedet tulivat uudestaan silmiin, kun katsoin Iivon haastattelun. On hieno mies ja urheilija. Upeaa, että löi luun kurkkuun muille ja etenkin kaikille rienaajille täällä kotimaassa. Onnea myös Kertulle, Kristalle ja kaikille hyvin hiihtäneille sankareillemme unohtamatta Ederiä ja kaikkia ampumahiihtäjiä, yhdistetyn kilpailijoita ja mäkimiehiä ja tietenkin jääkiekkoilijoita ja alppilajien edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Raportin vai kisan takia? Minulla tuntui jotain roskaa silmissä Porilaisten marssin aikaan.
Jo ennen starttia sanoin kaverille, että nyt katsotaan Iivon kultahiihto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raportin vai kisan takia? Minulla tuntui jotain roskaa silmissä Porilaisten marssin aikaan.
Juurikin sama roska tuli mulle myös! Raportin takia ei roskia ilmaannu.
Puhelinmyyjänä soittelin asiakkaille hyviä tarjouksia lehdistä. Iivon hiihto ei merkitse mitään todellisen bisneksen rinnalla.
Poljin kuntopyörää samalla kun katsoin hiihtoa.
Tein etätöitä kotona, telkka auki olkkarissa, itse työpöydän ääressä työhuoneessa. Juuri itsepintaisen asiakkaan kanssa puhelimessa, kun Iivo aloitti taipaleensa. Puhelu jatkui ja jatkui, kuulin olohuoneesta, kun selostajan ääni kohosi.. 10 km:n kohdalla asiakas tajusi, että siellähän hiihtää Iivo ja lopetti puhelun vikkelästi. Näin siis loppukahinat ja kuulin Porilaisten marssin 🇫🇮🇫🇮 Hieno hiihto, pienen itkun siinä tirautin.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjänä soittelin asiakkaille hyviä tarjouksia lehdistä. Iivon hiihto ei merkitse mitään todellisen bisneksen rinnalla.
Ai jaa, sinäkö se olit. Minulla soi puhelin, mutta en viittiny kesken kisan vastata...
Työnantaja ei päästänyt töihin kun olin altistunut.. joten nukuin hyvät yöunet, laitoin kellon soimaan ja telkun auki klo 9
Emäntä tuli yövuorosta ja kysyi katsotko hiihtoa vai tuletko nukuttamaan. Kävin antamassa nuijanukutuksen ja pääsin telkkarin ääreen takaisin kun Porilaisten marssi soi. Katsoin uusintana sitten alkuillasta.
Aamulla hoidin eläimet, ja pidin huolta että ehdin ajoissa ruudun äärelle.
Töissä. Toimistolla. Yle Areena auki , 20 min breikki
En seurannut, vetelin unta kaaliin 😴! Kohtahan nuo Iivon mitalit kuitenkin perutaan dopingin 💉vuoksi, on juippi tehnyt äkkiä niin suuren tulosloikan, miltei Polsun tasolle!
No, toisaalta Kiinan doping-testit voivat olla hiukan erilaiset 🤫!
Aamutoimia tein siinä. Hauduttelin kaurapuuroa. Sittenpä saikin keittää vielä mitalikahvit.
Onneksi oli lomapäivä, joten kotisohvalta katsoin hiihtoa. En uskonut voittoon, ennen kuin Bolshu oli tullut maaliin. Pari kyyneltä vuodatin. Sitten keitin mitalikahvit.
Jos olisin ollut töissä, olisin silti katsonut kisan Areenasta.
Vierailija kirjoitti:
Töissä. Toimistolla. Yle Areena auki , 20 min breikki
Työnantaja ei antanut
Töissä ja toiselta ruudulta seurasin kisaa.