Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdotonta hymyillä ja olla ystävällinen MIEHILLE

Vierailija
23.06.2015 |

Jos miehiä kohtelee samalla tavoin kuin naisia, heitä kohtaan joutuu alkaa käyttäytyä tylysti, etteivät he odota enempää. Näin monessa tapauksessa Olen utelias ja iloinen, en kuitenkaan mikään ekstrovertti eli annan ihmisille paljon tilaa. Kaikille pyrin olemaan hyvä ihminen, asiakaspalvelijanakin hain pultsarille vettä työpaikkamme kahvihuoneesta. Tällainen aurinkoinen ihminen kun olen, niin ottaa luonnon päälle kohdella ketään miestä tylymmin :(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:42"]

Jos käyttäydyt niinkuin olisit kiinnostunut heistä niin en ymmärrä miksi odotit jotain muuta.

http://dilbert.com/strip/2000-10-29

[/quote]

Ystävällisyys, hymyileminen ja toisen pitäminen kiinnostavana eivät ole iskemistä. Ihan tavallista, ystävällistä käyttäytymistä. Harmi vain, että naiset vain käsittävät tämän.

[/quote]

Ei kyllä käsitä Suomessa moni nainenkaan. Se on enemmänkin suomalainen kuin sukupuolittunut piirre. 

Vierailija
2/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:42"]

Jos käyttäydyt niinkuin olisit kiinnostunut heistä niin en ymmärrä miksi odotit jotain muuta.

http://dilbert.com/strip/2000-10-29

[/quote]

Ystävällisyys, hymyileminen ja toisen pitäminen kiinnostavana eivät ole iskemistä. Ihan tavallista, ystävällistä käyttäytymistä. Harmi vain, että naiset vain käsittävät tämän.
[/quote]
No ette te anna muitakaan sen selvempiä merkkejä. Harmi että vain miehet kästittävät tämän. Sitten on lassukka jos ei ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät yleensä ole ystävällisiä miehille

Vierailija
4/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:25"]

Mikset voi vain kieltäytyä kohteliaasti, jos pyytävät ulos? Eivät miehet välttämättä luule sinun olevan heistä kiinnostuneita, mutta miehen tehtävä on aloitteiden teko ja ennemmin niitä hymyileville tekee kuin sitruunan näköisille.

M32

[/quote]

AAA.

Naisilta aina samaa itkua. Naiset eivät käytännössä koskaan tee aloitteita ja keskimäärin aina itkevät tällä palstalla ettei mies tee aloitteita.

Käytännössä mies/kukaan mies ei saa mitään suhdetta koskaan jos ei tee aloitetta. Tee aloite ja ole neitsyt.

Miten joku voi vielä itkeä että nyyh kun miehet tekevät aloitteita.

Vierailija
5/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:25"]

Mikset voi vain kieltäytyä kohteliaasti, jos pyytävät ulos? Eivät miehet välttämättä luule sinun olevan heistä kiinnostuneita, mutta miehen tehtävä on aloitteiden teko ja ennemmin niitä hymyileville tekee kuin sitruunan näköisille.

M32

[/quote]

AAA.

Naisilta aina samaa itkua. Naiset eivät käytännössä koskaan tee aloitteita ja keskimäärin aina itkevät tällä palstalla ettei mies tee aloitteita.

Käytännössä mies/kukaan mies ei saa mitään suhdetta koskaan jos ei tee aloitetta. Tee aloite ja ole neitsyt.

[/quote]
Öäöh, eikö tässä nyt ole kyse siitä, että miksei miehille voisi olla ystävällinen ilman taka-ajatuksia. Kusipäinen käytös olis ilmeisesti toivottua, niin ei miestenkään tarttisi tuhlata aloitettaan...

Vierailija
6/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:25"]

M32

[/quote]

AAA.

[/quote]
Aina nainen toimii väärin: olkoot tyly tai ystävällinen, aina väärin. Kumpi sukupuoli tässä elää tunteillen, kun jokaiseen ystävälliseen naiseen ei osata suhtautua järjellisesti.

Vierailija
7/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:25"]

M32

[/quote]

AAA.

[/quote]
Aina nainen toimii väärin: olkoot tyly tai ystävällinen, aina väärin. Kumpi sukupuoli tässä elää tunteillen, kun jokaiseen ystävälliseen naiseen ei osata suhtautua järjellisesti.
[/quote]
Okei, kun miehiltä ei onnistu tuo kiinnostuneiden naisten spottaaminen vaan tulee sivullisia uhreja. Ehdotan, että vaikka seuraavat 10 vuotta naiset tekee kaikki aloitteet ja miehet tyytyy vain ottamaan nuo aloitteet vastaan?

Vierailija
8/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on tilanteesta. 

Hymyilen KAIKILLE ollessani töissä tai asiakaspalvelussa. En todellakaan ole iskemässä ketään.

Tilanne on täysin toinen, jos tapaan ystäviäni ja vietän vapaa-aikaa.

Vierailija
9/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh..?

Vierailija
10/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:20"]Täh..?
[/quote]
Miehet siis luulevat, että olen kiinnostunut heistä. -ap

Vierailija
11/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa virolaiselta tarjoilijalta.

Vierailija
12/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän mitä tarkoitat. Minä olen ylempi toimihenkilö (jos sillä nyt mitään merkitystä on, mutta en siis missään "hehkeässä ammatissa") ja olen lopettanut hymyilyn miehille. Nuorempana olin kohtelias ja ystävällinen kaikille, riippumatta sukupuolesta tai asemasta. Mutta mitä siitä sai, ihan liikaa huomiota miehiltä, liikaa lähestymisyrityksiä, liikaa kaikkea. Yach.

Nyt olen tyly akka, en hymyile, en vaan jaksa sitä väärintulkitsevien määrää.

Vierailija
13/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta.

Vierailija
14/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Harkitsen tarkkaan, kenelle suon sellaisen hymyn, jossa silmätkin ovat mukana.

Vierailija
15/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan huomaamattasi jotenkin tosi överiflirtti? Tai sitten vaan erittäin nätti?

Meikäläinen on myös kaikille ystävällinen, hymyileväinen ja kivana pidetty ihminen, mutta eipä koskaan miehet ole mitään enempää odottaneet. Mutta olenkin aika fugly.

Vierailija
16/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:30"]Ap, ymmärrän mitä tarkoitat. Minä olen ylempi toimihenkilö (jos sillä nyt mitään merkitystä on, mutta en siis missään "hehkeässä ammatissa") ja olen lopettanut hymyilyn miehille. Nuorempana olin kohtelias ja ystävällinen kaikille, riippumatta sukupuolesta tai asemasta. Mutta mitä siitä sai, ihan liikaa huomiota miehiltä, liikaa lähestymisyrityksiä, liikaa kaikkea. Yach.

Nyt olen tyly akka, en hymyile, en vaan jaksa sitä väärintulkitsevien määrää.
[/quote]

Ja miehenä voin kertoa että on tosi turhauttavaa yrittää olla kohtelias ja ystävällinen näille "tylyille akoille" - ihan ilmsn mitään taka-ajatuksia. Mikä neuvoksi vai ollaanko vaan kaikki toisillemme tylyjä akkoja ja ukkoja?

Vierailija
17/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin iloisena ja ystävällisenä. Älä kosta meille ihan asiallisille miehille joidenkin huonoa käytöstä. Epäystävällisiä asiakaspalvelijoita ja muitakin tylsimyksiä on maailmassa ihan liikaa muutenkin.

Vierailija
18/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:41"]Oletkohan huomaamattasi jotenkin tosi överiflirtti? Tai sitten vaan erittäin nätti?

Meikäläinen on myös kaikille ystävällinen, hymyileväinen ja kivana pidetty ihminen, mutta eipä koskaan miehet ole mitään enempää odottaneet. Mutta olenkin aika fugly.
[/quote]
No kyl mua söpöksi ja nätiksi on kuvattu, mutten ole tosiaan mikään massan "yläpuolelle" erottuva ulkonäöltä, ja minulla on aina hymyillessä pilkettä silmäkulmassa, jonka on sanottu periytyneen isältäni :) Toki olen ollut myös utelias, olenkin kiinnostunut miehistä ihmisinä. Sillä tavoin oppii elämän ihmeistä, kun kuuntelee muiden tarinointia. On menetys olla kuulematta miesten elämästä. -ap
[/quote]
Eli pitäisikö myös niiden naisten, jotka ovat saaneet kokea isäsi silmäkulman pilkkeen ryhtyä tylyiksi kaikille miehille, ettei vaan kukaan luule liikoja?

Vierailija
19/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin jonkin aikaa pankissa sijoitusneuvojana. Hymyilin miehille asiakaspalvelutilanteessa ja useampi pyysi minua ulos.

Tilanne oli mielestäni kiusallinen, koska hymyilin kaikille asiakkaille. Olin nelikymppinen enkä todellakaan ollut etsimässä itselleni seuraa. 

Vierailija
20/49 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuglyna on varmaan helpompaa. Kuka oikeasti käyttää tuollaista sanaa?

Ruma on ruma, vaikka kolesterolilevitteessä grillaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi