Miten ihastunut mies käyttäytyy?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:58"]Lyö, sylkee paskoo ja kusee sun päälle, raiskaa, haistattelee, haukkuu rumaks huoraks yms. :)
[/quote]
Varmasti. :)
Ottaa yhteyttä. Jättää rauhaan jos et näytä vihreää valoa.
Tunkee kyrvän suuhun ja käskee imeä.
Voitteko vastata asiallisesti kiitos:D:Dap
Kyselee kaikkea epäolennaista ja on muutenkin liioitellun kiinnostunut tapahtumistasi, tarjoutuu auttamaan asioissa joissa et tarvitse apua, ei kertakaikkiaan näe sinussa mitään negatiivista. Onhan näitä.
- mies, joskus ollut ihastunut.
Tupautuu/hakeutuu seuraan, yrittää edes kömpelösti aloittaa keskusteluja, on oikeasti kiinnostunut mitä ihastuksen kohde sanoo...
41v m
Joop. Ainakin ite, kun viimeksi olin ihastunut niin halusin kovasti jutella ihastuksen kohteen kanssa, ehkä pientä kiusoitteluakin oli ja muutenkin hakeuduin kyseisen ihmisen seuraan.
Esittelee seisokissa olevaa lerssiä ylpeänä ja käskee imutella. Tekee kullilla helikopteria. Merkkaa alueen ympäriltäsi virtsaamalla ja jättämällä ulostemerkkejä. Nylkyttää jalkaasi ja yrittää päästä käsiksi pimpulaasi. Yrittää aina tilaisuuden tullen töötätä tissejä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:13"]Tupautuu/hakeutuu seuraan, yrittää edes kömpelösti aloittaa keskusteluja, on oikeasti kiinnostunut mitä ihastuksen kohde sanoo...
41v m
[/quote]
Ei kukaan mies ole kiinnostunut mitä nainen sanoo. Niin turhaa paskaa jaksa kuunnella kukaan. Jotku on vaan parempia esittämään että pääsee sängyn puolelle.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:13"]Tupautuu/hakeutuu seuraan, yrittää edes kömpelösti aloittaa keskusteluja, on oikeasti kiinnostunut mitä ihastuksen kohde sanoo...
41v m
[/quote]
Ei kukaan mies ole kiinnostunut mitä nainen sanoo. Niin turhaa paskaa jaksa kuunnella kukaan. Jotku on vaan parempia esittämään että pääsee sängyn puolelle.
[/quote]
XDDD
Mä luulen erään miehen olevan ihastunut muhun, koska hän
*tekee tikusta asiaa päästäkseen juttelemaan mun kanssa. Päivittäin. Itse asiassa aina kun näkee mut, sanoo mulle jotain.
*hymyilee mulle koko ajan. Ja katsoo silmiin, vilkuillen ja ihan pitemmästikin
*meillä on ihan oma "kupla", johon joudutaan heti kun ollaan yhdessä, siinä kun ollaan niin ei kertakaikkiaan nähdä eikä kuulla ketään muita kuin vaan toisemme. <3
*meillä riittäisi juteltavaa vaikka miten pitkäksi aikaa, mies jää todella usein mun seuraani vaikka hänen pitäisi olla jo muualla
*kun ollaan yhdessä, nauretaan suunnilleen kaikelle mitä toinen sanoo.. sille ei vaan voi mitään että toista katsoessa suu on virneessä eikä se hymy kyllä katoa ainakaan mun kasvoilta myöhemminkään..
*mies on pyytänyt jäämään mua seurakseen ja heitellyt leikkimielisiä treffikommentteja. Jotenkin myös nykyään hakeudutaan sellaiseen paikkaan missä saadaan olla vain kaksin, koska toisten seura vaan häiritsee meitä :D
* mies tarjoutuu auttamaan mua pienissä ja suurissa asioissa, vaikka en todellakaan pyydä tai saati anna ymmärtää tarvitsevani apua. Mut hän vaan haluaa tehdä mulle palveluksia <3
*hän koskettaa mua ohimennen, kuin "vahingossa".. niin usein, ettei se vaan voi olla enää vahinko.
Enhän mä varma voi olla, mutta kyllä musta kovasti tuntuu siltä että tässä on molemminpuolisia tunteita ja kipinöitä aika paljonkin ilmassa ;)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:39"]
Mä luulen erään miehen olevan ihastunut muhun, koska hän
*tekee tikusta asiaa päästäkseen juttelemaan mun kanssa. Päivittäin. Itse asiassa aina kun näkee mut, sanoo mulle jotain.
*hymyilee mulle koko ajan. Ja katsoo silmiin, vilkuillen ja ihan pitemmästikin
*meillä on ihan oma "kupla", johon joudutaan heti kun ollaan yhdessä, siinä kun ollaan niin ei kertakaikkiaan nähdä eikä kuulla ketään muita kuin vaan toisemme. <3
*meillä riittäisi juteltavaa vaikka miten pitkäksi aikaa, mies jää todella usein mun seuraani vaikka hänen pitäisi olla jo muualla
*kun ollaan yhdessä, nauretaan suunnilleen kaikelle mitä toinen sanoo.. sille ei vaan voi mitään että toista katsoessa suu on virneessä eikä se hymy kyllä katoa ainakaan mun kasvoilta myöhemminkään..
*mies on pyytänyt jäämään mua seurakseen ja heitellyt leikkimielisiä treffikommentteja. Jotenkin myös nykyään hakeudutaan sellaiseen paikkaan missä saadaan olla vain kaksin, koska toisten seura vaan häiritsee meitä :D
* mies tarjoutuu auttamaan mua pienissä ja suurissa asioissa, vaikka en todellakaan pyydä tai saati anna ymmärtää tarvitsevani apua. Mut hän vaan haluaa tehdä mulle palveluksia <3
*hän koskettaa mua ohimennen, kuin "vahingossa".. niin usein, ettei se vaan voi olla enää vahinko.
Enhän mä varma voi olla, mutta kyllä musta kovasti tuntuu siltä että tässä on molemminpuolisia tunteita ja kipinöitä aika paljonkin ilmassa ;)
[/quote]
Kevytkenkäinen lumppu..
Lyö, sylkee paskoo ja kusee sun päälle, raiskaa, haistattelee, haukkuu rumaks huoraks yms. :)