Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvio markkina-arvoni sinkkumarkkinoilla!

Vierailija
23.06.2015 |

Asteikolla 4-7, millaisen ajattelisit minun markkina-arvoni olevan parisuhdetta etsiessä?

Olen 38-vuotias pitkästä avioliitosta eronnut kaupunkilaisnainen. Olen ollut vain aviomieheni kanssa, aloitimme seurustelun lukioikäisenä ja liitto kesti lähes 20 vuotta kunnes mies vaihtoi nuorempaan vuosi sitten. Lapsia ei ole, eikä varmasti enää tulekaan. Olen koulutukseltani aineenopettaja, mutta minulla ei ole vakityötä. Harkitsen jatko-opiskelua tai alanvaihtoa yrittäjyyteen. Taloudellinen tilanteeni on ok, asun velattomassa asunnossa ja pärjään omillani. Perintöäkin on tulossa. Olen pieni ja vaalea. Harrastan paljon liikuntaa, mutta otan elämän rennosti. Miltä kuulostaa?

Nimim. Kauhistuttaa lähteä markkinoille...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo tuommonen asteikko on, 4-7? Miksei 1-5 tai 1-10, tai vaikka 4-10? On niin tyhmä asteikko etten ees ala.

Vierailija
2/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:17"]

Mikä tuo tuommonen asteikko on, 4-7? Miksei 1-5 tai 1-10, tai vaikka 4-10? On niin tyhmä asteikko etten ees ala.

[/quote]

Freudian slip :D Asteikon piti tietenkin olla 4-10! Tuo seiska tais tulla alitajunnastani... -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ratkaisee eniten. Nuo kuvaamasi ovat hieman toisarvoista kauraa lopulta.

Vierailija
4/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin 8.

Vierailija
5/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ulkonäkövaikutusta 9, miinusta tuli siitä ehdottomuudesta ettei muksua oo tulossa.

Vierailija
6/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:30"]Ilman ulkonäkövaikutusta 9, miinusta tuli siitä ehdottomuudesta ettei muksua oo tulossa.
[/quote]
Joillekin lapsettomuus valintana on pelkkää plussaa.
T. Vela

Vierailija
7/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:14"]Asteikolla 4-7, millaisen ajattelisit minun markkina-arvoni olevan parisuhdetta etsiessä?

Olen 38-vuotias pitkästä avioliitosta eronnut kaupunkilaisnainen. Olen ollut vain aviomieheni kanssa, aloitimme seurustelun lukioikäisenä ja liitto kesti lähes 20 vuotta kunnes mies vaihtoi nuorempaan vuosi sitten. Lapsia ei ole, eikä varmasti enää tulekaan. Olen koulutukseltani aineenopettaja, mutta minulla ei ole vakityötä. Harkitsen jatko-opiskelua tai alanvaihtoa yrittäjyyteen. Taloudellinen tilanteeni on ok, asun velattomassa asunnossa ja pärjään omillani. Perintöäkin on tulossa. Olen pieni ja vaalea. Harrastan paljon liikuntaa, mutta otan elämän rennosti. Miltä kuulostaa?

Nimim. Kauhistuttaa lähteä markkinoille...
[/quote]
Millään ei ole mitään merkitystä, ainut mikä merkitsee on sun luonne ja sisin.

Vierailija
8/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes mies vaihtoi nuorempaa tulee miinus pisteitä. Ammatillisesta hailattelusta miinus pisteitä. Kuvaat vain elämäsi raamit, mutta et sisältöä(esim.luonne, sosiaalisuus) miinus pisteitä eli 7.

Vierailija
9/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:35"]

Kunnes mies vaihtoi nuorempaa tulee miinus pisteitä. Ammatillisesta hailattelusta miinus pisteitä. Kuvaat vain elämäsi raamit, mutta et sisältöä(esim.luonne, sosiaalisuus) miinus pisteitä eli 7.

[/quote]

Käsittääkseni sinkkumarkkinoilla esikarsinta tehdään näiden raamien perusteella + tietenkin ulkonäön. Kukaan ei kiinnostu selvittämään luonnetta, jos elämäntilanne on surkea. -ap-

Vierailija
10/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:30"]

Ilman ulkonäkövaikutusta 9, miinusta tuli siitä ehdottomuudesta ettei muksua oo tulossa.

[/quote]

Miksi 38-vuotiaan pitäisi vielä lisääntyä? Jos mies, joka itse on ap:n ikäluokkaa ja potentiaalisesti hänestä kiinnostunut, on odottanut lasten hankkimista noin kauan, niin hän voi katsoa peiliin.

Veikkaan kyllä vähän, että jos ap olisi kirjoittanut hänellä jo olevan lapsia, niin sekin olisi sinusta väärin.

Vierailija
11/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:35"]

[/quote]

Käsittääkseni sinkkumarkkinoilla esikarsinta tehdään näiden raamien perusteella + tietenkin ulkonäön. Kukaan ei kiinnostu selvittämään luonnetta, jos elämäntilanne on surkea. -ap-

[/quote]

Sinkkumarkkinat on nykyään verkossa ja siellä melko pitkäänkin tutustutaan ihmiseen persoonana kirjoittelemalla ennen ensitapaamista. Vai baaristako olet ajatellut kumppania etsiä?! Onnea vaan. Sieltä ei jää kuin luu käteen. :D

Vierailija
12/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsikielteisyys verottaa 3-4 pistettä. Niitä voi estää tulemasta, mutta sellainen ehdottomuus on haitta. Noita kuumia mahoja seksissä kokeneita puumanaisia on niin paljon markkinoilla tyrkyllä. Oma arvio siis 6. M43

Vierailija
13/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 38-vuotiaan oletetakaan lisääntyvän. Tuonikäisten miesten lapset on jo tehty tai niitä eivät haluakaan.Hankalampaa olisi jos noin vanhana on pieniä lapsia. Olet koulutettu mutta et töissä, joten miehen pitää varautua tukemaan sinua taloudellisesti. Se on vähän hankalaa kun tuonikäisillä koulutetuilla miehillä on jo varallisuutta ja haluja matkustella ja harrastaa. Jos et voi omilla tuloilla osallistua alkuun niin se on vähän hankalaa.

Mikään tuosta ei haittaa jos olet valloittava persoona ja fyysisesti viehättävä. Naisellisista naisista on myös pulaa. Sporttiset naiset usein eivät panosta ulkonäköönsä ja hukkuvat massaan. Tuonikäisiä koulutettuja ja sporttisia on kuitenkin paljon toisella kierroksella.

Vierailija
14/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-10 riippuen ulkonäöstäsi. Kykenet selvästi riittävässä määrin järkevään kommunikaatioon, kuten useimmat. Kohderyhmä 40-50v vapaat vähintään ok-miehet.

Vierailija
15/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:55"]4-10 riippuen ulkonäöstäsi. Kykenet selvästi riittävässä määrin järkevään kommunikaatioon, kuten useimmat. Kohderyhmä 40-50v vapaat vähintään ok-miehet.
[/quote]
Täsmennän: Nämä kaikki ovat lapsensa jo tehneet, eli tuo ei-lapsia on varmasti enemmän plussa.

Vierailija
16/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kyselee markkina-arvoaan netissä (vaikkakin ehkä leikillään), on jotenkin surullista. Yhtä surullista on, että vielä naimisissa olevat testaavat markkina-arvoaan baareissa/treffipalstoilla. Ihmisillä on jotenkin kauhea tarve selvittää, mitä ovat suhteessa toisiin ja tuntea olevansa kilpailukykyinen. Ei ihme, ettei nää suhteet kestä.

Vierailija
17/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole vain luonnollista epävarmuutta ja pelkoa siitä että joutuuko elämään loppuikänsä yksin. Ihan normaalia. Ap älä sure, kyllä sinulle kumppani on jossain. Tee profiili nettipalstalle (ja varo niitä ulkomaalaisia yli-innokkaita huijareita )

Vierailija
18/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:23"]

Eiköhän tuo ole vain luonnollista epävarmuutta ja pelkoa siitä että joutuuko elämään loppuikänsä yksin. Ihan normaalia. Ap älä sure, kyllä sinulle kumppani on jossain. Tee profiili nettipalstalle (ja varo niitä ulkomaalaisia yli-innokkaita huijareita )

[/quote]

Mitä pahaa on yksin olossa. Ap tapauksessa se olisi ihan suotavaakin kokeilla ensin niitä omia siipiä ja löytää ensin itsensä pitkän liiton jälkeen ettei entisen suhteen virheet niin helpolla toistuisi.

Vierailija
19/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinolossa mitään vikaa ole jos se on oma valinta. Jotkut meistä vaan viettävät elämää mieluummin jakaen sen jonkun kanssa. Jos se on mahdollista, miksi siinäkään olisi mitään vikaa?

Vierailija
20/24 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme