Arvio markkina-arvoni sinkkumarkkinoilla!
Asteikolla 4-7, millaisen ajattelisit minun markkina-arvoni olevan parisuhdetta etsiessä?
Olen 38-vuotias pitkästä avioliitosta eronnut kaupunkilaisnainen. Olen ollut vain aviomieheni kanssa, aloitimme seurustelun lukioikäisenä ja liitto kesti lähes 20 vuotta kunnes mies vaihtoi nuorempaan vuosi sitten. Lapsia ei ole, eikä varmasti enää tulekaan. Olen koulutukseltani aineenopettaja, mutta minulla ei ole vakityötä. Harkitsen jatko-opiskelua tai alanvaihtoa yrittäjyyteen. Taloudellinen tilanteeni on ok, asun velattomassa asunnossa ja pärjään omillani. Perintöäkin on tulossa. Olen pieni ja vaalea. Harrastan paljon liikuntaa, mutta otan elämän rennosti. Miltä kuulostaa?
Nimim. Kauhistuttaa lähteä markkinoille...
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:58"]
Markkina-arvo?? Siis mitä vittua? Kun tollasta kysyt, niin pakko vastata, että varmaan joku 20€. Siis max. Ja sekin vain, jos oon pahassa putteessa. Ja annat painaa kakkoseen myös. Kuivana.
[/quote]
Aika paljon oot valmis kolmekasista maksaan... Mä tajoisin varmaan jotain 5-10€ vähän riippuen et miten hyvin se imee kyrpää.
Huoh, joku teinipoika joka ei ole ikinä saanut. Naisviha ei auta siinä asiassa, tiedätkös. Sitäpaitsi seksipalstat on erikseen.
Kyllä se korvaan särähtää, että keski-ikäinen, akateeminen nainen kysyy markkina-arvoaan av-palstalla.
Markkina-arvo?? Siis mitä vittua? Kun tollasta kysyt, niin pakko vastata, että varmaan joku 20€. Siis max. Ja sekin vain, jos oon pahassa putteessa. Ja annat painaa kakkoseen myös. Kuivana.